سایر محصولاتشیائومی

ستاپ باکس اندرویدی 4K شیائومی رسماً معرفی شد .

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، شیائومی ساعاتی پیش پرده از ستاپ باکس جدید خود برای بازار چین برداشت ، که با قیمتی رقابتی ( 289 یوآن یا 43 دلار ) به فروش خواهد رسید . این ستاپ قدرتمند به چیپستی 64 بیتی ( چیپست Amlogic S905X ) با 4 هسته پردازشی ( هسته های Cortex-A53 ) و چیپ گرافیکی Mali-450 ، حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی مجهز میباشد .

غول چینی دنیای تکنولوژی برای این ستاپ باکس از نهایت رزلوشن 4K با نرخ 60 فریم بهره گرفته است ، که با فناوری های HDR ، صدای دالبی و DTS همراه میباشد . همچون سایر محصولات صوتی و تصویری شیائومی ، این محصول نیز دارای کنترلی با طراحی مینیمال میباشد ، که به کلید فراخوانی دستیار صوتی ( Xiao-AI ) و میکروفونی قدرتمند برای اجرای فرامین صوتی و حتی جستجوی صوتی مجهز است .

در بحث ارتباط ، شیائومی برای ستاپ باکس 4S از وایفای 5 ، بلوتوث 4.3 ، یک پورت HDMI 2.0 ، یک پورت USB 2 و جک 3.5 میلی متری صدا بهره گرفته است . این ستاپ باکس از اندروید TV گوگل بهره برده و میتواند به دیوار متصل شود . همچنین ، برخلاف رنگ تیره نسخه های جهانی که پیش از این معرفی شده بودند ، Mi Box 4S تنها در رنگ سفید صدفی عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا