شیائومیگجت های هوشمند

شیائومی از Xiaomi Open Earphones، اولین هدست دور گوشی پشت باز خود با قیمتی استثنائی پرده برداشت.

شیائومی دست به اضافه کردن محصول جدیدی تحت عنوان Xiaomi Open Earphones به لاین محصولات صوتی خود زد. این ایرفون اولین هدست دور گوشی پشت باز شیاومی است که در دنیا عرضه میشود. از جمله ویژگی های خوب این محصول میتوان به ثابت ماندن هدست حتی هنگام ورزش های سخت و عمر باتری طولانی اشاره کرد. اگر دوست دارید بشتر درباره این محصول بدانید، با شیائومی پارس همراه شوید…

طراحی

وقتی شیائومی سراغ طراحی محصول جدیدی میرود، همیشه سعی دارد حتی برای بار اول بهترین را روانه بازار کند. Xiaomi Open Earphones نیز از این موضوع استثناء نیست، چون علاوه بر طراحی فریبنده، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این ایرفون نهایت انعطاف را به خرج میدهد و با گوش هر کاربری میتواند خود را سازگار کند! در داخل این ایرباد از مواد انعطاف پذیر مقاومی چون نیکل و فلز تیتانیوم بهره گرفته شده است.

به این ترتیب کاربر میتواند با توجه به سایز دور گوش خود، این ایرباد را تنظیم کند. نکته بسیار مهم اینکه این ایرفون برای کسانی طراحی شده است که بیم افتادن ایرباد را از گوش خود دارند. با این محصول دیگر نیاز نیست نگران افتادن ایرباد باشید، چون به خوبی دور گوش شما چمبره میزند. وزن هر کدام از ایربادها 9.6 گرم میباشد و برای رفاه کاربران، قسمت های سیلیکونی آن طوری طراحی شده است که دوست دار پوست انسان میباشد.

صدا

برخلاف ایرفون های سنتی بازار، ایرباد شاومی به لطف طراحی پشت باز خود میتواند به صورت لحظه ای دست به خلق صدای فراگیر بزند! این موضوع باعث میشود این ایرباد برای سناریوهای مختلفی مناسب باشد. چه در حال انجام کارهای روزمره باشید یا در محیط اداره، با این ایرفون اشراف کاملی به صداهای محیط اطراف خود خواهید داشت. از لحاظ فنی، این ایرباد از 2 درایور بزرگ 12 و 17 میلی متری در کنار دیاگرام DLC بهره میبرد.

در درون این ایرفون یک واحد پردازش خطی نیز وجود دارد، که وظیفه خطیر همگام سازی صدا با هر موسیقی را به عهده دارد. این ایرباد از فناوری LHDC نیز بهره میبرد، که آنرا قادر میسازد در ارتباط بیسیم کیفیت استودیویی Hi-Res با نرخ 96kHz را مخابره کند. در کنار این فناروی، شیاومی گواهینامه طلایی صدای Hi-Res را نیز برای این ایرفون اخذ کرده است، که به مدد دو غول بزرگ استریم، QQ Music و Zhenpin Space مورد حمایت میباشد.

فناوری های خاص

اما یکی از بزرگترین ضعف های ایرفون های پشت باز، نشت صداست. اگر توجه کنید، این ایرباد سری ندارد که وارد گوش شود و پهنه عبور صدای آن تخت است! به همین دلیل نشت صدا دغدغه بزرگ کاربران خواهد بود. اما خوشبختانه شیاومی به فکر این موضوع بوده است و با اختراع جالبی، یک سیستم ضد نشت صدا برای این ایرفون به کار گرفته است.

این مهم با تراشه ای 10 میلی متری محقق میشود، که از قضا موفق به کسب گواهینامه از انستیتو Metrology چین شده است. یکی از کارکرهای این تراشه، معکوس کردن پروسه نشت صدا میباشد! به این ترتیب هنگام مکالمه (حتی با صدای بسیار بلند) و گوش دادن به موسیقی، به صورت 100 درصدی حریم خصوصی کاربر حفظ خواهد شد و نیاز نیست نگران نشتی صدا باشد.

مکالمه

در بحث مکالمه، شیاومی از 2 بلندگوی بسیار حرفه ای در این محصول بهره گرفته است، که با الگوریتمی خاص، کیفیت مکالمه را بالا برده و صداهای مزاحم محیط را تا حد زیادی حذف میکند.

عمر باتری و ارتباط با سایر دستگاه ها

از باب ارتباط با سایر دستگاه ها، این محصول به سادگی با تمامی گوشی ها، تبلت ها و ابزارهایی که به سیستم عامل HyperOS مجهز هستند همگام میشود. سری های این ایرفون با یکبار شارژ کامل تا 7.5 ساعت با شما همراه خواهند بود و اگر محفظه شارژ را نیز به آنها اضافه کنیم، در مجموع عمر باتری 38.5 ساعته را برای شما به ارمغان می آورند. این ایرباد با استاندارد IP54 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار محافظت میشود و پشت سری آنها حساس به لمس میباشد. به این ترتیب ژست های حرکتی بر روی آن اعمال خواهد شد.

قیمت، رنگ ها و زمان عرضه

این محصول در 2 رنگ جذاب سفید (کرم) و مشکی عرضه خواهد شد. عرضه این محصول از روز 10 آوریل (23 فروردین) در کشور چین آغاز شده است و کاربران مدتی است از طریق خرده فروشی های آنلاین بزرگ چین همچون Xiaomi Mall، Tmall، JD.com و … میتوانند این محصول را با قیمت استثنائی 103 دلار (699 یوآن) تهیه کنند. البته این محصول فعلاً با قیمتی پایین تر (649 یوآن یا 96 دلار) در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

زمان عرضه برای بازارهای جهانی

هنوز هیچ صحبتی درباره معرفی و عرضه این ایرفون برای بازارهای جهانی به میان نیامده است، اما بعید نیست شاهد معرفی آن در خانواده شیاومی باشیم. فعلاً هیچ گمانه زنی خاصی نیز درباره این موضوع مطرح نیست، اما در صورت درز اولین خبر پیرامون این قضیه، آنرا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

قیمت و زمان عرضه در ایران

از آنجایی که گجت های هوشمند با قیمت های رقابتی وارد بازار کشورمان میشوند و فرقی بین نسخه چین و گلوبال وجود ندارد، به زودی میتوانید این محصول را با گارانتی از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس تهیه کنید. برای بررسی مشخصات Xiaomi Open Earphones، قیمت Xiaomi Open Earphones و خرید Xiaomi Open Earphones به فروشگاه ما سر بزنید.

مشخصات کامل Xiaomi Open Earphones در یک نگاه
مشخصات کامل Xiaomi Open Earphones در یک نگاه
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا