شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیگجت های هوشمند

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 با صفحه AMOLED و سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2) معرفی شد.

در مراسم معرفی سری گوشی های Redmi K60، شیائومی پرده از محصولات دیگری چون گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition، ساعت هوشمند Redmi Watch 3، دستبند Redmi Band 2 و ایرباد Redmi Buds 4 Youth Edition برداشت. این ساعت چند روز پیش در مراسم معرفی سری گوشی های نوت 12 برای بازارهای جهانی نیز معرفی گردید. با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید…

طراحی

در بحث طراحی، ساعت هوشمند Redmi Watch 3 به صفحه ای مربعی شکل مجهز شده است. صفحه نمایش در نگاه اول تخت به نظر میرسد، اما اگر کمی دقت کنید، متوجه محدب بودن آن خواهید شد. در سمت راست این ساعت یک دکمه فیزیکی تعبیه شده است و فریم آن با توجه به انتخاب کاربران به رنگ دودی یا طلایی است. دستبند این محصول نیز قابل تعویض بوده و در رنگ های مختلفی عرضه میشود.

شیاومی نسخه با دستبندهای آبی اقیانوسی و سبز لیمویی این ساعت را در بازارهای جهانی متمایز کرده است. ابعاد دقیق این دستبند 9.99×36.56×42.58 میلی متر و وزن آن تنها 37 گرم است! این ساعت تا عمق 50 متری ضد آب میباشد، به همین دلیل همراهی مناسب برای شناگران حرفه ای محسوب میشود و میتوانند آنرا بدون دغدغه برای ورزش های آبی به دست خود ببندند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.75 اینچی است و پنل آن OLED میباشد. این پنل خوش رنگ و لعاب 341 پیکسل در هر اینچ را در مقابل چشمان شما به نمایش بیرون می آورد و نرخ نوسازی 60 هرتز را ارائه میدهد. بر اساس ادعای شائومی، درخشندگی صفحه این ساعت 600 نیت میباشد. صفحه این ساعت از قابلیت Always-on-Display (صفحه همیشه روشن) بهره میبرد و در بدو عرضه با 200 چهره ساعت مختلف به دست کاربران میرسد.

باتری و سایر ویژگی ها

حجم باتری ردمی واچ 3 به صورت دقیق 289 میلی آمپر/ساعتی است و بر اساس ادعای شیایومی، با یکبار شارژ کامل تا 12 روز با شما همراه خواهد بود. این در حالی است که کاربر بخواهد به صورت مداوم از قابلیت ضربان سنج قلب و پایش میزان اکسیژن خون (SpO2) بهره بگیرد. این محصول میتواند چرخه خواب شما را نیز زیر نظر بگیرد، به بلوتوث 5.2 مجهز شده است و از 121 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی میکند.

در این ساعت شاهد بهره گیری از GPS داخلی هستیم، به این ترتیب کاربر میتواند بدون نیاز به گوشی هوشمند خود، مسیریابی انجام دهد. این موضوع کمک میکند که بدون نیاز به گوشی، کاربر بتواند موقعیت فعالیت های خود را روی نقشه ثبت کند. همچنین، به واسطه بهره گیری از یک میکروفون اختصاصی ضد نویز و بلندگوی قدرتمند، کاربر میتواند تماس بر بستر بلوتوث را با گوشی هوشمند خود تجربه کند.

رنگ ها

این محصول در بازار چین در بدنه های دودی و طلایی عرضه میشود. کاربران چینی میتوانند این ساعت را در رنگ های دستبند خاکستری، فیروزه ای، سبز روشن، سفید و مشکی تهیه کنند. نسخه های با دستبند مشکی و خاکستری با فریم دودی عرضه میشود، اما سایر دستبندها با فریم طلایی عرضه میشوند. در بازارهای جهانی نیز شاهد عرضه 4 رنگ مشکی، استخوانی، آبی اقیانوسی و سبز لیمویی هستیم.

قیمت و زمان عرضه در چین

این محصول از تاریخ 7 دی در بازار چین عرضه شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه چینی این ساعت 499 یوآن یا 72 دلار میباشد و برای دستبند جداگانه باید کاربران 69 یوآن یا 10 دلار بپردازند. هم اکنون نسخه چین به صورت محدود در ایران پیدا میشود.

قیمت و زمان عرضه جهانی

عرضه جهانی این ساعت از امروز (5 فروردین) در کشورهای اروپایی آغاز شده است. کاربران در سرتاسر اروپا میتوانند این ساعت را با قیمت 119.99 یورو تهیه کنند؛ در حالی که کاربران انگلیسی باید چیزی حدود 100 پوند بابت آن بپردازند. بدیهی است نسخه جهانی با گارانتی رسمی وارد کشور عزیزمان ایران میشود.

قیمت و زمان عرضه در ایران

همانطور که اشاره شد، به دلیل معرفی نسخه چین این ساعت در 3 ماه گذشته، نسخه چین هم اکنون در ایران به سختی پیدا میشود، اما نسخه جهانی با گارانتی رسمی به زودی وارد کشورمان خواهد شد. هنوز قیمت این ساعت در زمان ورود به ایران مشخص نیست، چون قیمت دلار تعیین کننده این موضوع میباشد؛ اما میتوانید انتظار قیمتی بین 3 تا 4 میلیون تومان را داشته باشید. برای خرید Redmi Watch 3 به زودی میتوانید به صورت اختصاصی آنرا از طریق فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس تهیه کنید.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا