شیائومیبروزرسانی های نرم افزاری

شیائومی با همکاری گوگل ویژگی های جدیدی به نرم افزار MIUI Gallery می افزاید.

شیائومی در گذشته ویژگی های بسیار خوبی را به گالری اختصاصی رابط کاربری خود موسوم به MIUI Galery افزوده بود. یکی از پیشرفت های مهم، پایان پشتیبانی از فضای ابری اختصاصی و همگام شدن گالری شیاومی با سرویس Google Photos برای تهیه نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوها بود. حال در MWC 2023 شیاومی رسماً اعلام کرد وارد همکاری تنگاتنگی با گوگل در این زمینه شده است.

اشتراک ویژه 2 ترابایتی برای خریداران سری گوشی های 13

بر اساس بیانیه منتشر شده، کاربران گوشی های شیاومی 13 و شیاومی 13 پرو میتوانند تا 6 ماه به صورت رایگان از 2 ترابایت فضای ابری Google One بهره ببرند. سال گذشته پروسه انتقال تصاویر از فضای ابری اختصاصی شیائومی به سرورهای گوگل شروع شد و اکنون اعلام شده است کاربران میتوانند به سادگی تصاویر و ویدئوهای آپلود شده خود بر روی سرورهای گوگل را چه از طریق نرم افزار اختصاصی MIUI Galery یا Google Photos مشاهده و مدیریت کنند.

MIUI Gallery یا Google Photos؛ آینه ای تمام قد

به این ترتیب، کاربران فارغ از اینکه از طریق کدامیک از نرم افزارهای اشاره شده تصاویر و ویدئوهای خود را بر روی سرور ابری گوگل بارگزاری کرده اند میتوانند به سادگی به خاطرات خود دسترسی داشته باشند. به زبان ساده، اگر شما از طریق نرم افزار MIUI Galery یا Google Photos تصاویر و ویدئوهای خود را ویرایش یا حذف کنید، در برنامه دیگر نیز این تأثیر ایجاد خواهد شد. شیاومی همچنین اعلام کرده است علاوه بر سری گوشی های 13، گوشی های آینده این شرکت از حدأقل 100 گیگابایت فضای ابری رایگان Google One بهره خواهند برد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا