شیائومیگجت های هوشمند

شیائومی از نسخه جهانی Xiaomi Smart Band 7 NFC پرده برداشت.

همانطور که انتظار میرفت، شیائومی ساعاتی پیش پرده از نسخه جهانی هفتمین نسل از دستبند سلامتی خود با نام Xiaomi Smart Band 7 برداشت. این دستبند در بسیاری جهات بارزه های نسخه چین را به دوش میکشد و تغییر چندانی در آن لحاظ نشده است، اما تا امروز در نسخه گلوبال خبری از نمونه NFC نبود! حال ساعاتی پیش نسخه NFC این دستبند نیز معرفی شد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این دستبند، مشخصات آن و قیمتش بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله اختصاصی همراه باشید…

نسخه استاندارد (بدون NFC) این دستبند تیر ماه سال گذشته معرفی شد و حالا نسخه NFC با برخی تفاوت ها برای بازارهای جهانی عرضه شده است.

طراحی و صفحه نمایش

شیائومی برای هفتمین نسل از دستبند هوشمند خود از طراحی آشنای نسل های قبل بهره گرفته است. در این نسخه شاهد بزرگتر شدن صفحه نمایش (از 1.56 اینچ به 1.62 اینچ) هستیم و به طبع، رزلوشن تصویر نیز افزایش یافته است. ابعاد دقیق این دستبند 12.25×20.7×46.5 میلی متر و وزن آن 13.5 گرم است. جالب است بدانید سایز دستبند این محصول در کوچکترین حالت ممکن دور دستان شما 160 میلی متر و در بلندترین حالت 224 میلی متر است.

Xiaomi Smart Band 7 به دستبندی از جنس TPU مرغوب مجهز شده است، که دوست دار پوست انسان میباشد و کسانی که پوستی حساس دارند، با بستن آن به مشکل برنخواهند خورد. البته جنس سگک این دستبند از آلیاژ آلومینیوم میباشد. این محصول به صفحه نمایشی 1.62 اینچی با پنل لمسی AMOLED مجهز شده است و از رزلوشن تصویر 490×192 پیکسل (با قابلیت نمایش 326 پیکسل در هر اینچ) بهره میبرد. این صفحه از حدأکثر درخشندگی 500 نیت بهره میبرد و به محافظ صفحه شیشه ای (حرارت دیده) با فناوری نانو (مقاوم در برابر اثر انگشت) مجهز گردیده است.

ویژگی های سلامت محور

این دستبند بیش از 110 حالت ورزشی را پشتیبانی میکند. در حالت نرمال، این دستبند قابلیت شناسایی اتوماتیک 5 حالت ورزشی (دویدن، قدم زدن، تردمیل، دستگاه پارو و …) را دارد و سایر ویژگی های آن شامل اندازه گیری VO2 Max، تخمین اثرات تمرین، بازخوانی برنامه تمرینی (لود کردن برنامه تمرینی از طریق اپ اختصاصی) و تخمین مدت زمان ریکاوری میباشد.

در بخش سلامتی این محصول از سنسور ضربان قلب، سنسور سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2)، ردگیری چرخه خواب، اندازه گیری کیفیت تنفس در خواب، ردگیری عادت ماهیانه بانوان، تمرینات تنفس و سنجش میزان استرس بهره میبرد. مجموعه سنسورهای این دستبند نیز شامل سنسور 6 جهته ضربان قلب (PPG)، سنسور 3 جهته شتاب سنج و سنسور 3 جهته ژیروسکوپ میباشد.

باتری و سایر ویژگی ها

شیاومی برای این دستبند از باتری 180 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است، که بر اساس ادعای این کمپانی تا 14 روز با شما همراه خواهد بود. شارژ این دستبند از طریق شارژر مغناطیسی انجام خواهد شد و بر اساس اطلاعات رسمی، تقریباً فول شارژ آن 2 ساعت زمان میبرد. این محصول از بلوتوث 5.2BLE بهره میبرد و تا عمق 50 متری ضد آب است. این دستبند هوشمند از درب کارخانه با بیش از 100 چهره صفحه عرضه خواهد شد و با سیستم عامل اندروید ( نسخه 6 و بالاتر ) و iOS (نسخه 10 و بالاتر) به خوبی سازگاری دارد.

ویژگی های نسخه NFC

نسخه NFC این دستبند که امروز (23 فرودین) برای بازارهای جهانی معرفی شد، 2 ویژگی برتر نسبت به نسخه استاندارد دارد. کاربران میتوانند با نسخه NFC این دستبند کلیه پرداخت های خود را بدون دخالت دست (از طریق سرویس های Mastercard و Visa) انجام داده و به کمک میکروفونی که در این نسخه تعبیه شده است، از دستیار صوتی Amazon Alexa استفاده لازم را ببرند. سایر ویژگی های این 2 محصول یکسان است.

رنگ ها

شیاومی این دستبند را طبق معمول با دستبند سیلیکونی مشکی روانه بازار خواهد کرد، اما رنگ های جذابی چون آبی، استخوانی، نارنجی، زیتونی و صورتی نیز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. البته شیایومی اعلام کرده است اینبار قصد دارد دستبندهای مخصوصی را در رنگ های سبز نئون، نارنجی نئون، خاکی سبز و خاکی آبی نیز برای هفتمین نسل از دستبند خود عرضه کند.

قیمت و زمان عرضه نسخه جهانی

شیاومی تیر ماه سال گذشته نسخه استاندارد این دستبند (بدون NFC) را با قیمت 59.99 یورو برای غرب اروپا در دسترس قرار داد و اولین خریداران آنرا با قیمت استثنائی 49.99 یورو خریداری کردند. به مرور این دستبند برای کلیه بازارهای جهانی عرضه شد و اکنون به صورت کامل در اختیار همه کاربران در اقصی نقاط دنیا قرار دارد. در تاریخ 23 فرودین نسخه NFC این دستبند با قیمت 59.99 یورو برای کشورهای اروپایی عرضه شد.

خرید نسخه جهانی Xiaomi Smart Band 7 Global با گارانتی رسمی

قیمت و زمان ورود به ایران

در حال حاضر نسخه استاندارد (بدون NFC) این دستبند در کشور عزیزمان ایران با قیمتی رقابتی موجود میباشد و میتوانید آنرا در رنگ های متنوع و گارانتی رسمی از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس تهیه کنید. پیش بینی میشود نسخه NFC تا اواخر ماه آینده (پایان اردیبهشت) وارد کشورمان شود. در صورت موجود شدن این محصول، میتوانید برای خرید Xiaomi Smart Band 7 NFC از طریق فروشگاه شیائومی پارس اقدام کنید.

مشخصات Xiaomi Band 7 NFC در یک نگاه
مشخصات Xiaomi Band 7 NFC در یک نگاه
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا