سایر محصولاتشیائومی

جذاب و کارآمد: شیائومی از U Disk، فلش جدید خود رسماً پرده برداشت.

شیائومی از دیرباز در زمینه تولید حافظه های فلش دستی بر آتش داشته است. حال اخیراً غول چینی دنیای تکنولوژی پرده از حافظه فلش جدید خود تحت عنوان U Disk برداشت، که علاوه بر زیبایی بصری، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. این حافظه  فلش در 2 نسخه 64 و 128 گیگابایتی با قیمت های رقابتی 99 و 169 یوآن (16 و 27 دلار) عرضه خواهد شد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند پنهان

طراحی

شیاومی در نسل جدید حافظه های فلش خود (U Disk) از هر دو رابط USB نوع A و نوع C بهره گرفته است، تا کاربران کمبودی را احساس نکنند. با این وصف، فلش های جدید علاوه بر کامپیوترهای شخصی و لپتاپ ها، مستقیماً میتوانند به عنوان حافظه ای برای استخراج اطلاعات از گوشی های هوشمند مورد بهره برداری قرار بگیرند. البته شرط اصلی این کار، مجهز بودن گوشی مورد بحث به ویژگی USB On-The-Go میباشد.

تصاویر فلش جذاب U Disk
تصاویر فلش جذاب U Disk

مشخصات سخت افزاری

در باب مشخصات، برادر بزرگتر (با حافظه 128 گیگابایتی) به رابط USB 3.2 نسل 1 برای USB نوع A مجهز میباشد، که سرعت خواندن/نوشتن خارق العاده 150 مگابایت/ثانیه را به کاربران ارائه میدهد. در باب طراحی، این حافظه های فلش به آلیاژ زینک با طراحی مات مجهز هستند، که گرما را به خوبی دفع میکند. رابط USB نوع A این فلش ها از ویندوز 7/8/10/11 و MacOS 10.6 و بالاتر و رابط USB نوع C آن از اندروید 4.4 به بالا را پشتیبانی میکند.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا