شیائومیگجت های هوشمند

رقیب Apple Watch Ultra: ساعت جان‌سخت Amazfit T-Rex Ultra رسماً معرفی شد!

گویا معرفی ساعت های جان سخت سری T-Rex به شیائومی مزه کرده است و قرار نیست حالا حالاها دست از سر اپل بردارد! پس از معرفی ساعت جان سخت Amazfit Falcon، ساعاتی پیش شاهد معرفی Amazfit T-Rex Ultra برای مقابله مستقیم با Apple Watch Ultra بودیم. این ساعت ویژگی های برتری را در کنار قیمت رقابتی در اختیار کاربران قرار میدهد. اگر به ساعت های جان سخت علاقه دارید، با معرفی این ساعت با شیائومی پارس همراه باشید…

خرید ساعت هوشمند امزفیت مدل T-Rex Ultra با گارانتی شرکتی

مشخصات کلی

ساعت Amazfit T-Rex Ultra ابعادی معادل 13.45×47.3×47.3 میلی متر و وزنی 89 گرمی (بدون بند) دارد. بدنه این ساعت از استیل ضد زنگ تشکیل شده و فریم میانی آن برای مقاومت بیشتر از پلیمر ساخته شده است. این ساعت تا عمق 100 متری مقاوم در برابر آب میباشد. این محصول در 2 رنگ خاکی و خاکستری عرضه میشود. این ساعت به نسل دوم سیستم عامل اختصاصی شیائومی (Zepp OS 2.0) مجهز میباشد.

مشخصات برتر Amazfit T-Rex Ultra در یک نگاه
مشخصات برتر Amazfit T-Rex Ultra در یک نگاه

باتری 500 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای این محصول تا 20 روز با شما همراه خواهد بود و به لطف سنسور BioTracker PPG، توانایی سنجش ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون شما را دارد. این ساعت از وایفای، بلوتوث 5.0 BLE و سیستم مکان یاب 2 بانده با 6 ماهواره بهره میبرد. صفحه نمایش 1.39 اینچی این ساعت از رزلوشن HD بهره میبرد. این ساعت با قیمت 399 دلار در آمریکا و 399 پوند در انگلیس عرضه میشود.

نگاهی به ویژگی های برتر

طراحی جان سخت با بهترین مواد اولیه موجود در دنیا

این ساعت با جان سخت ترین استیل ضد زنگ دنیا (استیل 316L) ساخته شده است. این ساعت در برابر گل و لای نیز مقاوم است و به لطف دکمه های فیزیکی، نیاز نیست نگران تغییر حالات ورزشی یا دستیبابی به برنامه های خود باشید. اما طراحی جان سخت این ساعت باعث نشده است پوشیدن آن مشکل باشد.

حتی در استفاده های طولانی نیز این ساعت برای شما خستگی به بار نخواهد آورد. به لطف استانداردهای نظامی، این ساعت در دمای منفی 30 درجه سانتی گراد (30-) فعالیت میکند و صفحه نمایش AMOLED آن با درخشندگی 1,000 نیت، پرنورترین صفحه نمایش در بین ساعت های هوشمند را در اختیار شما قرار میدهد.

ماجراجویی های خود را با دقت و اطمینان دنبال کنید

به لطف سیستم مکان یاب پیشرفته در این ساعت با پشتیبانی از 6 ماهواره اختصاصی، در بالاترین کوه ها و انبوه ترین جنگل ها نیز تنها نخواهید بود! البته همیشه نیاز نیست آنلاین باشید و با کمک قابلیت انتقال نقشه ها از گوشی به ساعت، میتوانید نقشه های آفلاین خود را در این ساعت بارگزاری کنید.

باتری قدرتمند این محصول تا 20 روز با یکبار شارژ کامل (با استفاده عادی) با شما همراه خواهد بود و اگر بخواهید از GPS آن به صورت دقیق بهره بگیرید، تا 80 ساعت میتوانید بر روی آن حساب باز کنید! شیاومی در این ساعت امکان انتخاب خودکار بهترین ماهواره (با قدرتمندترین سیگنال) را نیز اضافه کرده است تا در عمر باتری شما صرفه جویی شود.

رفیق زبده انواع سرگرمی های شما

این ساعت بیش از 160 حالت ورزشی شامل ورزش های دریایی، زمینی و حتی هوایی را پوشش میدهد! برای اولین بار در این ساعت شاهد زیر نظر گرفتن فعالیت های ورزشی خارق العاده هیجان انگیزی چون غواصی آزاد (Freediving) و چتر بازی سقوط آزاد (Skydiving) هستیم!

برای کسانی هم که نیاز به مربی شخصی دارند، سیستم Zepp Coach در دسترس است، تا با قدرت بیشتر و به صورت علمی فعالیت های ورزشی خود را دنبال کنید. کاربران میتوانند اطلاعات ورود و خروجی خود را با برنامه های حرفه ای Adidas Running، Apple Health و Strava همگام سازی کنند. نکته جالب اینکه حتی میتوان این ساعت را به دوربین GoPro نیز متصل کرد!

رابط کاربری اختصاصی و سلامت محور Zepp OS 2.0

برای تحت شعاع قرار دادن تمامی فعالیت های شما، امزفیت دست به معرفی رابط کاربری اختصاصی و سلامت محور Zepp OS 2.0 زده است. به لطف این سیستم عامل پیشرفته و بسیار سبک (کم حجم ترین سیستم عامل اختصاصی دنیا برای گجت های هوشمند) کاربران میتوانند علاوه بر زیر نظر گرفتن سلامت جسم خود (زیر نظر گرفتن 24 ساعته/7 روز هفته ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، میزان استرس و …)، ابزارهای سلامت سنج حرفه ای (همچون کمربند ضربان قلب و …) را نیز به این ساعت متصل کرده و وضعیت سلامت خود را به صورت دقیق زیر نظر بگیرند.

فلسفه طراحی دوست دار محیط زیست

یکی از دغدغه های اصلی بشر امروزی، مقابله با گازهای گلخانه ای و هر آن چیزی است که به طبیعت آسیب میرساند. به همین دلیل، شیائومی سعی کرده است تمرکز خود در طراحی این ساعت را بر روی فلسفه بی خطر بودن برای محیط زیست بگذارد. به این ترتیب، ساعت مورد بحث محصولی سبز برای محیط زیست محسوب میشود، چون در فرایند تولید آن استفاده از کربن به پایین ترین حد ممکن رسیده است و حتی در طراحی جعبه و بسته بندی، سعی شده است از موادی استفاده شود که برای محیط زیست بی خطر محسوب میشوند.

قیمت و خرید امزفیت T-Rex Ultra با گارانتی شرکتی

ساعت Amazfit T-Rex Ultra یکی از ساعت های گران قیمت دنیا محسوب میشود. این ساعت در بازار آمریکا با برچسب قیمتی 400 دلاری به فروش میرسد، که از آن محصولی گران قیمت میسازد. شما کاربران گرامی می توانید این محصول را با گارانتی شرکتی و ارسال فوری به بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس خریداری نمایید.

خرید ساعت هوشمند امزفیت مدل T-Rex Ultra با گارانتی شرکتی!

ویدئوی رسمی معرفی Amazfit T-Rex Ultra

همراه با ساعت امزفیت تی رکس الترا، شیاومی ویدئوهای معرفی رسمی آنرا نیز منتشر کرد. میتوانید ویدئوهای رسمی معرفی این ساعت را با زیرنویس اختصاصی شیائومی پارس در زیر مشاهده مشاهده کنید.

[ویدئوی شماره یک]

[ویدئوی شماره دو]

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا