شیائومیگجت های هوشمند

اولین اطلاعات از ساعت هوشمند Amazfit GTR 5 شیائومی به بیرون درز پیدا کرد.

شاید کمی برای صحبت درباره سری ساعت های Amazfit GT5 زود باشد، اما ناگزیر باید با این قضیه کنار بیاییم، چون دقایقی پیش اولین شماتیک و اطلاعات از نسخه دایره ای شکل ساعت پرچمدار نسل 5 شیائومی با نام Amazfit GTR 5 به بیرون درز پیدا کرد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این ساعت هوشمند که در آینده ای نزدیک رونمایی میشود بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

اولین اطلاعات درز پیدا کرده

ساعاتی پیش 2 محصول از سامانه Zepp Health موفق به کسب تأییدیه های لازم برای معرفی از FCC شدند. این دو محصول فعلاً با شماره مدل های A2292 و A2294 شناخته میشوند. گفته میشود اسم رمز نمونه با مدل A2292 به صورت دقیق “Cheetah” و اسم رمز نمونه با شماره مدل A2294 دقیقاً “Swift” میباشد. جالب اینجاست که دستگاه اول به عنوان یک ساعت هوشمند با ارتباط بلوتوث و وایفای به ثبت رسیده است، اما در توضیحات دستگاه دوم صرفاً اشاره شده است که با یک ساعت هوشمند مواجه هستیم!

البته بعید به نظر میرسد مدل دوم فاقد ارتباط بلوتوث باشد و باید در مشخصات آن ارتباط بر بستر بلوتوث را قید کنیم. A2292 یا همان Cheetah ظاهراً به صورت دقیق ابعادی معادل 12×45×45 میلی متر خواهد داشت. در توضیحات این محصول قید شده است که به باتری غول پیکر 440 میلی آمپر/ساعتی لیتیوم یون، وایفای 2.4 گیگاهرتز و بدنه ای از جنس فلز مجهز خواهد شد. A2294 نیز ظاهراً فرمی دایره ای خواهد داشت، اما ابعاد آن نامشخص است. هر چند این ساعت نیز به باتری مشابهی با نمونه A2292 مجهز گردیده است.

اما شاید نیاز باشد که به صورت دقیق رمزگشایی کنیم که این محصولات چه هستند. بر اساس سایز، شکل و طراحی، این ساعت های هوشمند ظاهراً از خانواده Amazfit GTR 5 میباشند، که در ادامه نسل قبل (GTR 4) معرفی میشوند. ساعت نسل قبل از GPS داخلی، پشتیبانی از بیش از 150 حالت ورزشی، حالت شناسایی هوشمند ورزش، باتری 475 میلی آمپر/ساعتی و عمر باتری 14 روزه بهره میبرد، حال آنکه ظاهراً نمونه های جدید نیز پا جای نسل قبل خواهند گذاشت. ممکن است شاهد دو ساعت GTR 5 و GTR 5 Pro یا GTR 5 و GTR 5 Mini (یا GTR Mini 2) باشیم.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا