شیائومی

رکوردها شکسته شد: شیائومی از شارژ 300 واتی ردمی رونمایی کرد!

ساعاتی پیش، کمپانی شیائومی از اولین شارژ 300 واتی ردمی در دنیا پرده برداری کرد. این فناوری شارژ مسحور کننده، سریعترین فناوری شارژ جهان برای گوشی های هوشمند میباشد و برای اولین بار بر روی نسخه ای خاص از گوشی های سری ردمی نوت 12 برای نمایش قرار گرفته است. پیشتر پر سرعت ترین فناوری شارژ دنیا توسط کمپانی ریلمی در گوشی Realme GT Neo 5 (که در بازارهای جهانی با نام Realme GT 3 شناخته میشود) به کار گرفته شده بود و سرعت 240 واتی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

از 210 وات تا 300 وات!

پیشتر شیایومی در رقابت با کمپانی های بزرگ دنیا پرده از شارژ 210 واتی برداشته بود، که آنرا در نسخه ای خاص از گوشی Redmi Note 12 Pro Discovery دیده بودیم. حال فناوری شارژ 300 واتی ردمی توانایی فول شارژ کردن باتری از 0 تا 100 را در عرض تنها 5 دقیقه دارد! نکته جالب اینجاست که این فناوری شارژ مجدداً در نسخه ای خاص از گوشی ردمی نوت 12 دیسکاوری به نمایش گذاشته شده است، اما به جای باتری 4.300 میلی آمپری در نسخه 210 واتی، شاهد بهره گیری از باتری 4.100 میلی آمپری هستیم.

عملکرد شارژ 300 واتی

همانطور که در ویدئوی آخر مطلب مشاهده خواهید کرد، با این فناوری شارژ باتری گوشی مورد بحث در عرض تنها 2 دقیقه و 11 ثانیه تا 50 درصد شارژ میشود و زیر 5 دقیقه شاهد فول شارژ شدن آن هستیم! در ویدئوی منتشر شده به خوبی میتوانیم ببینیم که شارژر حدود 3 ثانیه به حدأکثر توانایی خود (290 وات) میرسد. شیاومی میگوید شارژر 300 واتی به کار رفته برای این نمایش از فناوری دوگانه GaN بهره میبرد و با بیش از 50 ویژگی امنیتی مراحل تست را پشت سر گذاشته است.

بروزرسانی 10 فروردین

دقایقی پیش یک منبع خبری موثق اعلام کرد به زودی ممکن است شاهد تولید انبوه فناوری شارژ 300 واتی شیاومی باشیم. بر اساس اطلاعات جدید درز پیدا کرده، این فناوری نوآورانه با کمک گرفتن از مواد جدید، طراحی داخلی توسعه یافته و ساختار شارژ ممکن شده است. گفته میشود شارژر مناسب برای این فناوری از نسل چهارم تکنولوژی GaN (یا گالیوم نیتراید) بهره میبرد و با توجه به اینکه سایز و وزن آن نزدیک به شارژر 210 واتی شیایومی است، تا 43 درصد قدرت بیشتری در تولید انرژی دارد. به نظر میرسد موانع بر سر راه تولید انبوه این فناوری در حال برداشته شدن است و باید به زودی شاهد بهره گرفتن از آن در سری گوشی های رمی نوت باشیم.

اولین گوشی مجهز به این فناوری شارژ

بر اساس اطلاعات به دست آمده، ظاهراً هم اکنون فناوری شارژ 300 واتی شیائومی آماده عرضه انبوه میباشد و باید به زودی شاهد معرفی اولین محصول دنیا با این فناوری شارژ خارق العاده باشیم. حدس ما این است که این فناوری شارژ احتمالاً برای اولین بار در گوشی Redmi Note 12 Turbo به کار گرفته خواهد شد؛ اما هنوز هیچ خبری رسمی در این باره در دست نیست. البته به محض دریافت اطلاعاتی موثق، شما را مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این فناوری شارژ چیست؟ از طریق بخش نظرات منتظر دیدگاه های گرم شما هستیم…

 

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا