سایر محصولاتشیائومی

شیائومی از مانیتورهای گیمینگ Redmi G27 و Redmi G27Q با قیمت استثنائی پرده برداشت.

شیائومی اخیراً از 2 مانیتور گیمینگ مقرون به صرفه با نام های Redmi G27 و Redmi G27Q برداشت. این 2 مانیتور تقریباً از مشخصات یکسانی بهره میبرند و در یک خانواده میباشند، اما برخی از تفاوت ها، آنها را از یکدیگر متمایز میکند. چیزی که از این 2 محصول انتخاب هایی خوب میسازد، ویژگی های برتر و قیمتی اقتصادی است. اگر دوست دارید بیشتر درباره این مانیتورها بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه شوید…

طراحی

از آنجایی که با مانیتورهای گیمینگ مواجه هستیم، شیاومی سعی کرده است Redmi G27 و Redmi G27Q تا حد امکان حس و حال مانیتورهای مخصوص بازی را به گیمر القا کند. هر چند طراحی این مانیتورها ساده است، اما در عین سادگی از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار است. در قسمت مقابل حاشیه ها بسیار کم هستند و در قسمت پشت شاهد یک پایه بلند و کارآمد هستیم.

قسمت کفی نیز ساده اما محکم طراحی شده است. با کمک پایه این محصول، کاربر میتواند مانیتور را در هر جهتی (بالا، پایین، چپ، راست، انحنا به سمت بالا و پایین) که دوست داشت بچرخاند! قسمت پشت مانیتور از طراحی خاصی در دور محور پایه برخوردار است، که زیبایی آنرا دو چندان کرده است. در نسخه با پسوند Q در قسمت مرکز شاهد برآمدگی و نواری آبی رنگ هستیم و در راستای آن مدل دستگاه به زیبایی حک شده است.

پنل نمایش

تقریباً هر دو برادر از مشخصات یکسانی برخوردار هستند. هر دوی این مانیتورها به صفحه نمایش بزرگ 27 اینچی و نرخ نوسازی 165 هرتز مجهز شده اند، اما در برادر کوچکتر شاهد بهره گیری از رزلوشن 1080p و در برادر بزرگتر شاهد بهره گیری از رزلوشن 2.5K (یا 1440p) هستیم. پنل به کار رفته در هر دو محصول IPS بوده و از زمان تأخیر پایین (GtG) نزدیک به 1 میلی ثانیه بهره میبرند. هر دو محصول نیز از بازه رنگ های وسیع Delta E زیر 2 پشتیبانی میکنند.

تکنولوژی های منحصر به فرد

از آنجایی که کیفیت رنگ در مانیتورهای گیمینگ مهم است، در این محصولات شاهد بهره گیری از رنگ های عمیق 8 بیتی هستیم. همیشه یکی از دغدغه های گیمرها، پشتیبانی مانیتورهای اقتصادی گیمینگ از فناوری نمایش رنگ های HDR میباشد. به همین دلیل شیاومی در هر دو محصول از گواهینامه VESA DisplayHDR400 بهره گرفته است تا خیال شما راحت باشد. این مانیتورها قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارند و رنگ های sRGB را به صورت 100 درصدی و رنگ های غنی DCI-P3 را تا 95 درصد به نمایش بیرون می آورند.

قابلیت های ارتباطی

هر دوی این مانیتورها از پورت های HDMI و DisplayPort 1.4 در کنار جک 3.5 میلی متری صدا بهره میبرند. البته در نمونه بالا رده Redmi G27Q شاهد بهره گیری از پورت USB نوع C هستیم، که متأسفانه در نمونه استاندارد (Redmi G27) غایب است. این بدان معناست که تنها نمونه با پسوند Q قابلیت شارژ سریع محصولات شما از طریق رابط USB نوع C تا 67 وات را دارد و در نسخه استاندارد شاهد چنین ویژگی خاصی نیستیم.

قیمت و زمان عرضه

مانیتورهای سری G27 از هم اکنون در کشور چین در دسترس علاقه مندان قرار دارند. درباره قیمت Redmi G27 و قیمت Redmi G27Q باید بگوییم که کاربران چینی میتوانند این مانیتورها را به ترتیب با قیمت های 113 دلار و 198 دلار خریداری کنند. میتوانیم بگوییم که این مانتیورهای اقتصادی گیمینگ، بهترین انتخاب کاربران در سال 2023 هستند و قطعاً استقبال بینظیری از آنها خواهد شد!

قیمت و زمان عرضه جهانی

متأسفانه هنوز شیائومی درباره عرضه نسخه جهانی این محصولات سخنی به میان نیاورده است، اما بعید نیست به زودی شاهد معرفی این مانتیورهای اقتصادی گیمینگ برای بازارهای جهانی باشیم. در باب قیمت نسخه جهانی، به دلیل مالیات های سنگین اتحادیه اروپا باید شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت نسخه اروپا باشیم، اما طبق معمول اگر این مانیتورها برای بازار کشور هند معرفی شوند، شاهد عرضه آنها با قیمتی فوق رقابتی خواهیم بود.

قیمت و زمان عرضه در ایران

از آنجایی که هنوز نسخه جهانی این مانیتورها معرفی نشده است، ورود آنها به بازار کشور عزیزمان ایران به صورت سفارشی و غیر رسمی خواهد بود. هم اکنون میتوانید برای خرید Redmi G27 و خرید Redmi G27Q به صورت سفارشی، از طریق فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس اقدام کنید. ما همواره برای مشاوره در خرید در خدمت شما هستیم. نظر شما درباره این مانیتورهای گیمینگ اقتصادی چیست؟

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا