شیائومیمی

مؤسس شیائومی پاسخ میدهد: آیا سری گوشی‌های Xiaomi 13S به زودی معرفی خواهند شد؟

چند روز دیگر سری گوشی های 13 برای بازارهای جهانی عرضه خواهند شد و بسیاری از کاربران کنجکاو هستند که بدانند سرنوشت این سری گوشی ها برای بازارهای جهانی چگونه خواهد بود. این روزها شایعاتی درباره معرفی سری Xiaomi 13S به گوش میرسد، اما دقایقی پیش مؤسس شیائومی آب پاکی را روی دست همه ریخت و این داستان را برای همیشه تمام کرد. وی اعلام کرد شیاومی در مراسم MWC 2023 حضوری گرم خواهد داشت.

آیا سری 13S معرفی خواهد شد؟

آقای Lei Jun به صورت واضح اعلام میکند که هیچ برنامه ای برای سری Xiaomi 13S ندارد و آخرین پرچمداران این کمپانی تا سری 14، سری 13 خواهند بود. به این ترتیب نه در کشور چین و نه در هیچ کجای دنیا شاهد معرفی گوشی های سری 13S نخواهیم بود و احتمالاً در پایان سال جاری میلادی، مستقیماً با سری 14 دیدار خواهیم کرد.

دلیل معرفی سری S چیست؟

شیاومی معمولاً برای به روز نگاه داشتن گوشی های پرچمدار خود، در هر سال گاهاً علاوه بر سری اصلی، یک سری با پسوند “S” را عرضه میکند. هر چند پیشتر در سری 10 شاهد این موضوع بودیم، اما هرگز در سری 11 این اتفاق نیفتاد. البته با خراب کاری هایی که سامسونگ مقصر اصلی آن بود، نه تنها شایومی، بلکه کل کمپانی های گوشی سازی مطرح اندرویدی دنیا سال گذشته دست به معرفی نسخه ای جدید از پرچمداران خود با چیپست بهینه شده اسنپدراگون 8+ نسل 1 زدند.

آیا فروش سری 13 امیدوار کننده بود؟

بر اساس صحبت های آقای Jun، کاربران نگاه بسیار مثبتی به سری گوشی های 13 داشتند و به همین دلیل، امسال این گوشی ها تمام قد در بازارهای جهانی در دسترس کاربران خواهند بود. وی اشاره میکند به جای معرفی پرچمدار نیمسال، این کمپانی قصد دارد تمام قدرت خود را بر روی بهینه کردن نرم افزاری سری گوشی های 13 بگذارد تا کاربران نهایت لذت را از این محصولات بینظیر ببرند.

آیا دیگر سری S جدیدی در کار نخواهد بود؟

گران شدن قطعات امری اجتناب ناپذیر میباشد و نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا معمولاً کاربران به دنبال پرچمداری برای چند سال استفاده میگردند. به همین دلیل، پیش بینی میشود که با قطع این زنجیره، شیاومی قصد دارد استانداردی را برای سری گوشی های پرچمدار خود ترسیم کند تا کاربر نهایی بتواند با خیالی راحت به انتخاب و خرید گوشی مورد علاقه پرچمدار خود بپردازد و حس کهنه بودن زود هنگام به او دست ندهد.

هر چند شاید این تصمیم قطعی برای بسیاری از کاربران ناخوشایند و نا امیدکننده به نظر برسد، اما نباید فراموش کنیم که با معرفی یک سری از گوشی های پرچمدار در هر سال، کمپانی های بزرگ گوشی سازی وقت بیشتری بر روی بهینه کردن نرم افزاری آنها خرج میکنند و این موضوع در نهایت به نفع کاربر نهایی خواهد بود. علاوه بر شیایومی، سامسونگ نیز سال هاست سیاست خود را تغییر داده است و در هر سال میلادی تنها 1 سری از گوشی های پرچمدار این کمپانی را شاهد هستیم.

اما نظر شما در این باره چیست؟ آیا این اتفاق را مثت ارزیابی میکنید یا منفی؟ در صورتی که با این موضوع موافق یا مخالف هستید، خوشحال میشویم با تفکرات شما در این زمینه آشنا شویم. از طریق بخش نظرات منتظر نقطه نظرات گرم شما همراهان همیشگی شیائومی پارس هستیم…

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا