شیائومیبلک شارک

بروزرسانی: مشخصات سری Black Shark 6 شیائومی و اولین تصاویر واقعی آنها به بیرون درز پیدا کرد.

بر کسی پوشیده نیست که شیائومی قصد دارد امسال از سری گوشی های جدید گیمینگ خود تحت عنوان Black Shark 6 پرده بردارد، اما تا به این لحظه خبری درباره این سری گوشی ها در دست نبود. حال ساعاتی پیش یک درز دهنده بسیار معتبر که اخبارش موثق میباشند، اولین اطلاعات درباره سری گوشی های بلک شارک 6 را لو داد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این سری گوشی ها بدانید، با شیائومی پارس همراه باشید…

درز اولین اطلاعات

منبع خبری معتبر ما میگوید سری گوشی های Black Shark 6 به صفحه نمایشی با رزلوشن 2K مجهز خواهند شد. ظاهراً سلفی این محصولات حفره ای در قسمت مرکز خواهد بود، اما قطر حفره آن به شدت کوچک شده است. قاعدتاً این پنل باید OLED با نرخ نوسازی بالا (120 یا 144 هرتز) باشد. گویا اینبار شیاومی قصد دارد به جای شیشه، سراغ سرامیک برای بدنه این گوشی ها برود، که در نوع خود جالب میباشد!

پیشتر روی هیچکدام از گوشی های غیر پرچمدار بدنه ای سرامیکی از شیایومی ندیده بودیم؛ به همین دلیل این موضوع کمی تعجب آور به نظر میرسد. گفته میشود اعضای این خانواده به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز خواهند شد. ظاهراً باتری این سری گوشی ها 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. در باب دوربین اطلاعات زیادی در دست نیست، اما گفته میشود باید شاهد بهره گیری از سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی در این سری باشیم.

اعضای خانواده

بر اساس اطلاعات به دست آمده، ظاهراً امسال نیز با 2 گوشی Black Shark 6 و Black Shark 6 Pro مواجه خواهیم بود. هنوز اطلاعات دقیقی درباره سایر اعضای این خانواده به دست نرسیده است، اما بعید نیست همچون سال گذشته شاهد معرفی عضو سومی نیز باشیم! البته از دید ما این موضوع تقریباً رُخ نخواهد داد و اگر شیاومی قصد داشته باشد نسخه سومی معرفی کند، قطعاً آنرا به سری BlackShark 6s با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 موکول خواهد کرد.

تکنولوژی های برتر

منبع خبری ما میگوید این سری گوشی ها با بلندگوی استریوی بسیار قدرتمندی عرضه خواهند شد، که در بین گوشی های شیایومی نظیر نداشته است! همچنین، وی ادامه میدهد که این گوشی به سیستم خنک کننده ای منحصر به فرد مجهز میشود، که بنا بر اظهارات این شخص قدرتمندترین سیستم خنک کننده ایستای دنیا برای یک گوشی هوشمند خواهد بود. این موضوعات بسیار متبادر به ذهن میرسد، چون سری بلک شارک مخصوص گیمرها طراحی شده است و توجه به موضوعات ذکر شده دور از ذهن نیست.

بروزرسانی ها

بروزرسانی 21 اسفند (انتشار اولین تصاویر واقعی)

پیشتر شایعه شده بود شیاومی معرفی سری گوشی های بلک شارک 6 را متوقف کرده است، اما اخیراً بر طبق اخبار موثق به دست رسیده، آگاه شدیم که این کمپانی در حال آماده سازی مجدد سری گوشی های مذکور برای معرفی میباشد. حال یک هفته از درز اولین اطلاعات پیرامون این گوشی ها نمیگذرد که منبعی خبری، تصاویر نمونه آزمایشی این محصولات را با ما به اشتراک گذاشته است.

منبع خبری ما میگوید نسخه استاندارد این سری (گوشی بلک شارک 6) در نسخه با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی با قیمت 3.900 یوآن (یا 564 دلار) به فروش خواهد رسید. این منبع اشاره میکند گوشی های مذکور به سنسور اصلی IMX686 سونی و شارژ 120 واتی مجهز خواهند شد. در تصاویر درز پیدا کرده گوشی های مورد بحث با رابط کاربری اختصاصی JOYUI 13 (بر پایه MIUI 13) دیده شده اند.

اگر به تصاویر دقت کنید، نمونه های موجود در عکس ها نسخه آزمایشی برای مهندسی نهایی هستند. ماژول دوربین بزرگ این سری گوشی ها به خوبی قابل مشاهده است و اگر دقت کنید، طرح قسمت پشت آنها جذاب است. گویا این سری گوشی ها در 2 نسخه با درب پشتی شیشه ای و چرمی عرضه خواهند شد. شایعات میگویند این سری گوشی ها به پنلی با سلفی حفره ای و رزلوشن 2K مجهز خواهند شد.

از دیگر مشخصات این محصولات نیز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری غول پیکر 5.000 میلی آمپر/ساعتی اشاره شده است. شایعات میگویند این گوشی ها به سیستم صوتی بسیار پیشرفته ای در کنار خنک کننده فوق العاده مؤثر مجهز خواهند شد و شاید شاهد عرضه نسخه ای با بدنه پشتی سرامیکی نیز باشیم. هنوز تاریخ معرفی این سری گوشی ها مشخص نیست، اما شایعات میگویند در فصل بهار شاهد معرفی آنها خواهیم بود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا