شیائومیگجت های هوشمند

شیائومی از Redmi Buds 4 Active، جدیدترین ایرباد فوق مقرون به صرفه خود برای بازارهای جهانی پرده برداشت.

شیائومی ساعاتی پیش پرده از ایرباد Redmi Buds 4 Active برای بازارهای جهانی برداشت. این ایرباد مقرون به صرفه از مشخصات بسیار خوبی چون درایورهای بزرگ 12 میلی متری، عمر باتری 28 ساعته ، قابلیت شارژ سریع و استاندارد IP4X (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) بهره میبرد. اگر دوست دارید بیشتر درباره ویژگی های این ایرباد بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله اختصاصی همراه باشید…

طراحی

برخلاف سایر ایربادهای مقرون به صرفه بازار، در Redmi Buds 4 Active شاهد طراحی مینیمالی هستیم. این ایرباد از طراحی درون گوشی بهره میبرد و با توجه به اینکه بدنه ای طولانی در خارج از گوش دارد، معمولاً انتخاب بهتری برای آنهاست که موسیقی و مکالمه را در کنار یکدیگر میخواهند. طراحی سری ها یکپارچه است. جنس پلاستیک به کار رفته در بدنه ایرباد مات است تا اثر انگشت کمتری جذب کند، اما طراحی محفظه شارژ 2 حالته میباشد.

برای زیبایی بیشتر، محفظه شارژ از بدنه ای مات با لایه میانی براق بهره میبرد. ابعاد دقیق سری های این ایرباد 22.5×20.9×31.1 میلی متر و ابعاد دقیق محفظه شارژ آن 24×53.4×63.2 میلی متر میباشد. وزن هر کدام از سری ها تنها 3.65 گرم و وزن محفظه شارژ 34.7 گرم میباشد! کلاً وزن سری ها با محفظه شارژ 42 گرم است! شماره مدل دقیق این ایرباد M2232E1 میباشد و تنها برای بازارهای جهانی معرفی شده است.

سخت افزار

ایرباد Redmi Buds 4 Active برخلاف نسل قبل خود که به درایورهایی 10 میلی متری مجهز بود، به درایورهای بزرگ 12 میلی متری مجهز شده است. در این ایرباد شاهد به کارگیری سیستم حذف نویز پویا نیز هستیم، که کاربر میتواند از بین 3 حالت (حذف نویز، عادی و صدای محیط) یکی را برگزیند. کیفیت صدا به لطف بزرگتر شدن درایورها بهبود قابل توجهی پیدا کرده است و اکنون گوش دادن به موسیقی لذت بخش تر شده است. این ایرباد از مجموعه کدک های غنی SBC برای پخش موسیقی پشتیبانی میکند.

باتری

یکی از دغدغه های اصلی کاربران در بحث انتخاب ایربادهای مقرون به صرفه، بحث عمر باتری است! معمولاً هر چه باتری در سری ایربادها و محفظه شارژ بزرگتر شود، وزن نیز بیشتر خواهد شد؛ اما حفظ تعادل هنر شیاومی است! جالب است بدانید سری های این ایرباد با باتری های 34 میلی آمپر/ساعتی تا 5 ساعت پخش مداوم موسیقی با شارژ کامل را به شما ارائه میدهند.

از طرفی، محفظه شارژ به لطف باتری 440 میلی آمپر/ساعتی با یکبار شارژ کامل تا 30 ساعت با شما همراه خواهد بود! نکته جالب اینکه این ایرباد ضمن بهره بردن از رابط شارژ نوع C، از قابلیت شارژ سریع بهره میبرد. به این ترتیب اگر عجله داشته باشید و وقت شارژ کردن ایرباد خود را نداشته باشید، با تنها 10 دقیقه شارژ میتواند تا 90 دقیقه عمر باتری را برای خود به ارمغان بیاورید.

سایر ویژگی ها

این ایرباد از استاندارد IP4X (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) بهره میبرد و ضمن مجهز بودن به بلوتوث کم مصرف 5.3، از قابلیت اتصال سریع گوگل (Google Fast Pair) پشتیبانی میکند. سری ایربادها حساس به لمس است، به همین دلیل کاربران نمیتوانند با 2 بار لمس، 3 بار لمس یا لمس طولانی مدت فرامینی را اجرایی کنند. به این ترتیب کاربران میتوانند به لطف ویژگی مورد بحث از پخش موسیقی، برقراری یا رد تماس و روشن کردن حالت زمان تأخیر پایین (Low Latency Mode) بهره ببرند. این ایرباد در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه جهانی

با معرفی این محصول برای بازار کشور هند در تاریخ 25 خرداد، قیمت آن نیز نهایتاً مشخص شد. این ایرباد در دو رنگ مشکی و سفید از روز 20 ژوئن (30 خرداد) به صورت رسمی در کشور هند با قیمت استثنائی 17 دلار عرضه میشود! جالب اینجاست که شیاومی به پیش خریداران این ایرباد که از 20 تا 23 ژوئن آنرا تهیه کنند تخفیفی استثنائی داده است. به این ترتیب در بازه مورد بحث این ایرباد با قیمت 14 دلار به فروش میرسد!

قیمت و زمان عرضه در ایران

با معرفی این ایرباد برای بازار کشور هند، به زودی (تا کمتر از 1 ماه دیگر) میتوانیم شاهد ورود آن به بازار کشور عزیزمان ایران باشیم. با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای بازار هند، میتوانیم انتظار بازه قیمتی زیر 1 میلیون تومان را داشته باشیم. به زودی میتوانید برای سفارش گذاری و در آینده ای نزدیک خرید Redmi Buds 4 Active 4 گلوبال از طریق فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس اقدام کنید.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا