سایر محصولاتشیائومی

شیائومی از تلویزیون‌های سری Redmi Smart TV A 2024 پرده برداشت؛ مقرون به صرفه ترین تلویزیون هوشمند دنیا اینجاست!

سری تلویزیون های A شیائومی از زیرمجموعه ردمی مقرون به صرفه ترین تلویزیون های هوشمند این کمپانی هستند. حال سری Redmi Smart TV A 2024  رسماً توسط شیاومی معرفی شده است، که به نسخه 32 اینچی آن میتوان لقب مقرون به صرفه ترین تلویزیون هوشمند دنیا را داد! در این سری با 3 تلویزیون مواجه هستیم، که در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت آنها خواهیم پرداخت. با شیائومی پارس در این مقاله جذاب همراه باشید…

طراحی

در سری Redmi Smart TV A 2024 شاهد طراحی نام آشنای نسل های قبل هستیم. تعادل در طراحی به خوبی دیده میشود. تمامی نسخه های این سری از بدنه ای یکپارچه بهره میبرند. حاشیه صفحه نمایش به شدت کاهش یافته است و زیبایی خاص به قسمت مقابل داده است. از طرفی، قسمت پشت نیز هارمونی خوبی با قسمت مقابل دارد. پایه ها نیز حالتی استاندارد دارد و با طراحی کلی دستگاه همخوانی خوبی دارد. در مجموع سعی شده است در عین سادگی، با محصولاتی زیبا مواجه باشیم.

صفحه نمایش

این تلویزیون ها در 3 سایز صفحه 32، 43 و 65 اینچ عرضه میشوند. تلویزیون Redmi Smart TV A32 همانطور که از نامش پیداست به صفحه نمایشی جمع و جور (32 اینچی) با بدنه ای فلزی مجهز شده است. رزلوشن تصویر در این نسخه 768×1366 (یا HD) بوده و تجربه بصری بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار میدهد. شیاومی میگوید این تلویزیون برخلاف جُسه کوچکش، از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار است.

از آنطرف Redmi Smart TV A43 با صفحه نمایش 43 اینچی بزرگ خود رزلوشن FHD را ارائه داده و قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد! دقت رنگ ها به حدی در این تلویزیون بالاست که تصاویر بوی حقیقت میگیرند. و اما برای عاشقان تجربه ای سینماتیک، شیاومی تلویزیون Redmi Smart TV A65 را معرفی کرده است. این تلویزیون با ارائه رزلوشنی 4K (یا 2160×3840) سمفونی رنگ ها را در مقابل چشمان شما به نمایش بیرون می آورد و جزئیاتی خیره کننده به دست میدهد.

سخت افزار

نسخه های 32 و 43 اینچی این تلویزیون ها به چیپستی 4 هسته ای با گرافیک مجتمع Mali مجهز شده اند. هر چند نسخه 32 اینچی با 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران میرسد، نسخه 43 اینچی با 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت عرضه خواهد شد. در نهایت، نسخه 65 اینچی با چیپست قدرتمندتری (4 هسته ای با هسته های Cortex A35) و چیپ گرافیکی قدرتمند Mali G31 MP2 به دست علاقه مندان خواهد رسید. این نسخه به 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز گردیده است.

قابلیت های ارتباطی و سایر ویژگی ها

شیاومی برای نسخه 32 اینچی این سری تلویزیون ها از وایفای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و درگاه اینفرارد بهره گرفته است. این تلویزیون به یک پورت HDMI، یک پورت AV، دو پورت USB و یک پورت آنتن Analog/DTMB مجهز شده است. در این تلویزیون شاهد بهره گیری از 2 باند 8 واتی هستیم. کمی بالاتر، نسخه 43 اینچی است، که به وایفای 2 بانده با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی و درگاه اینفرارد مجهز گردیده است.

سایر ویژگی های این نسخه همسان با نمونه 32 اینچی است، با این تفاوت که در این تلویزیون شاهد بهره گیری از 2 پورت HDMI (یک پورت با رابط ARC) هستیم. و اما میرسیم به نسخه 65 اینچی، که شباهت های زیادی با نمونه 43 اینچی دارد و به جای بلندگوهای 8 واتی، در آن شاهد بهره گیری از 4 بلندگوی اختصاصی با قدرت 210 وات هستیم! تمامی این تلویزیون ها با رابط کاربری MIUI for TV و دستیار صوتی داخلی عرضه میشوند.

قیمت و زمان عرضه

این تلویزیون ها فعلاً برای بازار چین معرفی شده اند. کاربران از هفته آینده میتوانند این محصولات را از کانال های مختلفی (به صورت فیزیکی از طریق فروشگاه های آفلاین یا فروشگاه های اینترنتی) تهیه کنند. قیمت Redmi Smart TV A32 تنها 80 دلار است، در حالی که قیمت Redmi Smart TV A43 نزدیک به 115 دلار و قیمت Redmi Smart TV A65 حدود 278 دلار است.

قیمت و زمان عرضه در بازارهای جهانی

شیائومی هنوز صحبتی درباره عرضه این تلویزیون ها در بازارهای جهانی به میان نیاورده است، اما پیش بینی میشود به زودی شاهد عرضه آنها در نسخه گلوبال نیز باشیم. منبعی غیر رسمی میگوید ممکن است در بازارهای جهانی نسخه 32 اینچی با قیمت 100 یورو، نسخه 43 اینچی با قیمت 150 یورو و نهایتاً نسخه 65 اینچی با قیمت 290 یورو به فروش برسند. این خبر هنوز تأیید یا رد نمیشود.

قیمت و زمان عرضه در ایران

از آنجایی که هنوز نسخه جهانی معرفی نشده است و ورود نسخه چین به ایران غیر رسمی خواهد بود، فعلاً نمیتوانیم صحبتی خاص درباره ورود این تلویزیون ها به ایران داشته باشیم. باید فعلاً منتظر معرفی نسخه گلوبال باشیم و بعد درباره ورود آنها به ایران نظر دهیم. البته به زودی میتوانید برای خرید Redmi Smart TV A32، خرید Redmi Smart TV A43 و خرید Redmi Smart TV A65 از طریق فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس به صورت سفارشی اقدام کنید.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا