شیائومیسایر محصولات

شیائومی با همکاری BMW از اولین کلید دیجیتالی ماشین خود پرده برداشت!

در سال 2020 کمپانی اپل از اولین کلید دیجیتالی ماشین خود پرده برداشت. کمی بعدتر، کمپانی های اندرویدی به فکر توسعه کلید دیجیتالی افتادند و اکنون شیائومی در مراسم MWC از اولین کلید دیجیتالی ماشین خود با همکاری کمپانی BMW پرده برداشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شیایومی، در 3 ماهه دوم سال جاری میلادی این کمپانی قصد دارد با همکاری غول خودروسازی دنیا، برای برخی از محصولات برتر BMW کلید دیجیتالی طراحی کند.

ویژگی های کلید دیجیتالی

کلیدهای دیجیتالی هر روز در حال همه گیر شدن میباشند و کمپانی های زیادی در صدد اضافه کردن این ویژگی به محصولات خود میباشند. بسیاری از کاربران کلید ماشینشان را جا میگذارند و با همراه داشتن گوشی هوشمند، به سادگی هم میتوانند از شر کلیدهای فیزیکی خلاص شده، هم مشکل جا گذاشتن کلید را حل کنند! شیاومی در بحث امنیتی نیز حسابی بر روی کلید دیجیتالی خود کار کرده است و ضمن تعریف و پاک کردن کاربر مجاز، در صورت گم شدن گوشی میتوان کلید دیجیتالی را بر روی گوشی هوشمند از راه دور غیرفعال کرد.

کلید دیجیتالی به درد چه کسانی میخورد؟

پس اگر صاحب یک گوشی شیائومی و یک ماشین از کمپانی BMW هستید، به زودی میتوانید ماشین خود را بدون نیاز به کلید فیزیکی روشن کنید! کلید دیجیتالی به کاربر امکان میدهد بدون نیاز به کلید فیزیکی درب های ماشین را باز و بسته کند و حتی ماشین را روشن و خاموش کند. این موضوع وقتی اهمیت پیدا میکند که کسی بخواهد ماشینش را به کسی اجاره دهد؛ به این ترتیب فقط کافی است کلید دیجیتالی را با آن شخص به اشتراک بگذارد، به جای اینکه کلید فیزیکی ماشین را در اختیارش قرار دهد.

شروع یک همکاری شیرین بین 2 کمپانی موفق

کلیدهای دیجیتالی با کیف دیجیتالی گوگل (Google Wallet) و سایر پلتفرم های مشابه همگام است. این همکاری بین شیاومی و BMW میتواند برای هر دو کمپانی نویدبخش باشد. هر چه باشد کمپانی BMW در تولید ماشین های بسیار با کیفیت حرف اول را میزند و شیاومی نیز در بخش لوازم الکترونیکی پرچمدار بازارهای زیادی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی دو کمپانی، این همکاری تازه ابتدای کار است و قراردادی جامع برای همکاری های آینده نیز فی مابین طرفین به امضا رسیده است.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا