شیائومیگجت های هوشمند

ساعت Amazfit Bip 5 شیائومی با صفحه نمایش بزرگ، عمر باتری خوب و قیمتی استثنائی برای بازارهای جهانی معرفی شد!

ساعت های هوشمند سری بیپ مقرون به صرفه هایی خوش امکانات هستند. حال ساعاتی پیش ساعت Amazfit Bip 5 شیائومی رسماً معرفی شد، که ضمن حفظ آرمان های این سری، از برچسب قیمتی استثنائی برخوردار است. این ساعت از صفحه نمایش بزرگ، امکاناتی خوب و عمر باتری مثال زدنی بهره میبرد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این گجت بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه شوید…

طراحی

در بحث طراحی، این ساعت نسبت به نسل های گذشته کمی مدرن تر شده است. حالا در خانواده Bip شاهد محصولی هستیم که تقریباً دیزاینی مینیمال دارد. فریم این ساعت یکپارچه است و در رنگ مشکی شاید نتوانید حاشیه دور صفحه با بدنه پایینی را به خوبی تشخیص دهید، اما در نسخه سفید رنگ مشهود است. این ساعت به یک دکمه فیزیکی در سمت راست مجهز شده است و برای راحتی بیشتر روی مچ کاربر، به صفحه نمایشی نسبتاً محدب مجهز میباشد. ابعاد دقیق این ساعت 11.2×38×45 میلی متر و وزن آن بدون دستبند 26 گرم است.

صفحه نمایش

همانطور که در ابتدای این مطلب خواندید، ساعت Amazfit Bip 5 شیائومی به صفحه نمایشی بزرگ با سایز 1.91 اینچی مجهز شده است. این پنل که جنس آن LCD میباشد، برای کیفیت هر چه بیشتر رنگ ها از رزلوشن HD (یا 380×320) بهره میبرد. به این ترتیب، صفحه مورد بحث توانایی نمایش 260 پیکسل در هر اینچ را دارد. شیاومی برای محافظت از صفحه نمایش این ساعت از پوششی 2.5 بعدی (شیشه حرارت دیده) بهره گرفته است، که بر روی خود محافظی از جنس نانو برای عدم جذب اثر انگشت دارد.

ویژگی های سلامت محور

این ساعت به صورت پیشفرض از 124 حالت ورزشی پشتیبانی میکند. همچون ساعت های رده بالای امزفیت، این ساعت نیز از هسته BioTracker PPG برای پایش اطلاعات مربوط به سلامت کاربر بهره میبرد. به لطف این سنسور کاربران میتوانند به صورت بی وقفه (24 ساعته) ضربان قلب، میزان غلظت اکسیژن خون (SpO2) و میزان استرس خود را بسنجند. البته ویژگی های سلامت محور دیگری چون پایش سیستم خواب، تمرین تنفس، PAI و زیر نظر گرفتن دقیق عادت ماهیانه بانوان نیز در این ساعت به شما یاری میرسانند.

باتری و سایر ویژگی ها

شیاومی برای این ساعت از یک باتری غول پیکر 300 میلی آمپری بهره گرفته است، که در بدترین حالت ممکن (بیشترین مصرف  انرژی) تا 5 روز با شما همراه خواهد بود. در حالت عادی تا 10 روز میتوانید بر روی عمر باتری این ساعت حساب باز کنید و در صورتی که حالت ذخیره مصرف باتری آنرا روشن کنید، این محصول تا 26 روز نیاز به شارژ پیدا نخواهد کرد. در مجموع کاربران با استفاده معمولی میتوانند تا 1 هفته عمر باتری را در نظر داشته باشند. عملیات شارژ این ساعت از طریق کابل مغناطیسی و در طی 2 ساعت انجام میشود.

این ساعت به بلوتوث کم مصرف 5.2BLE، میکروفون و بلندگوی داخلی برای برقراری تماس بر بستر بلوتوث، دستیار صوتی هوشمند Alexa آمازون، 70 چهره ساعت اختصاصی، سیستم مکان یاب حرفه ای (با کمک 4 سیستم ماهواره ای GPS, GLONASS, GALILEO و QZSS)، کنترل موسیقی و دوربین گوشی، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، سیستم عامل Zepp OS 2.0 و قابلیت دانلود بیش از 70 مینی برنامه و بازی مجهز است.

رنگ ها و سایز دستبند

این ساعت جذاب در 3 رنگ مشکی، سفید و صورتی پاستیلی عرضه خواهد شد. رنگ بدنه و دستبند این ساعت یکدست میباشد و سایز دستبند آن 22 میلی متری است. شیاومی برای جنس دستبند این ساعت از سیلیکون بسیار نرمی بهره گرفته است، که دوست دار پوست انسان بوده و به آن آسیب نمیزند. پس اگر پوست حساسی دارید، بند این ساعت شما را اذیت نخواهد کرد. گفتنی است بند این ساعت در تنگ ترین حالت ممکن دور مچ 155 میلی متر قطر خواهد داشت و در گشادترین حالت ممکن میتواند تا 210 میلی متر بسته شود.

قیمت و زمان عرضه برای بازارهای جهانی

این ساعت هوشمند حدود 3 هفته قبل برای بازارهای جهانی معرفی شد و هم اکنون به وفور در بازارهای جهانی پیدا میشود، اما ساعاتی پیش برای بازار کشور هند معرفی شد. تفاوتی بین نسخه گلوبال و هند وجود ندارد، با این فرق که در کشور انگلستان ساعت Amazfit Bip 5 شیائومی را باید با قیمت 90 پوند، در کشورهای اروپایی با قیمت 90 یورو و در آمریکا با قیمت 90 دلار تهیه کنید، اما در بازار هند با قیمت رقابتی 80 دلار به فروش میرسد.

قیمت و زمان عرضه در ایران

این ساعت هم اکنون با قیمتی نزدیک به 4 میلیون تومان در کشور عزیزمان ایران یافت میشود، اما با معرفی نسخه هند، به زودی قیمت آن شکسته خواهد شد. بدیهی است که میتوانید ساعت Amazfit Bip 5 شیائومی را از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس تهیه نمایید. برای بررسی قیمت Amazfit Bip 5 و خرید Amazfit Bip 5 به فروشگاه خودتان سر بزنید.

مشخصات مهم ساعت Amazfit Bip 5 در یک نگاه
مشخصات مهم ساعت Amazfit Bip 5 در یک نگاه

ویدئوی معرفی ساعت Amazfit Bip 5

شیاومی برای معرفی این محصول دست به انتشار ویدئویی کوتاه زده است، تا با امکانات بینظیر آن کمی بیشتر آشنا شوید. توصیه میکنیم این ویدئو را از دست ندهید.

 

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا