شیائومیمی

جاه طلبانه: طرح مفهومی گوشی تاشونده شیائومی با صفحه نمایش جداشونده به ثبت رسید!

شیائومی نشان داده است که در عرصه ارائه طرح های جاه طلبانه ید طولایی دارد، چون پیش از این تنها کمپانی دنیا که موفق به ساخت گوشی هوشمندی با صفحه نمایش 360 درجه (Mi Mix Alpha) شده بود، شیاومی است. حال غول چینی دوباره با یک طرح مفهومی در اداره ثبت مالکیت معنوی حاضر شده است تا یک قدم دیگر به امیال جاه طلبانه خود نزدیک شود. اینجا ما با گوشی هوشمندی مواجه هستیم که به صفحه نمایشی قابل جدا شدن مجهز میباشد.

در واقع این طرح بدین شکل است که شما با یک گوشی ساده مواجه خواهید بود، که صفحه نمایشی منعطف با قابلیت پیچیدن به دور آن قابلیت اتصال به بدنه را دارد! پس، بدنه اصلی شکل یک گوشی ساده هوشمند را دارد، اما صفحه نمایشی که منعطف میباشد توانایی تبدیل این گوشی هوشمند ساده را به یک گوشی هوشمند تاشونده دارد. بنابراین، قاعدتاً هر کدام از این دیوایس ها باید به باتری جداگانه این مجهز شوند!

جزئیات طرح مفهومی گوشی تاشونده جدید شیائومی
جزئیات طرح مفهومی گوشی تاشونده جدید شیائومی

هنوز نام این محصول مشخص نیست و اینطور که معلوم است فعلاً در مرحله ایده پردازی میباشد، اما اگر روزی چنین دستگاهی توسط شیامی ساخته شود، قطعاً با انقلابی در زمینه گوشی های هوشمند مواجه خواهیم شد؛ چون علاوه بر باتری غول پیکر در چنین دستگاهی، کاربران میتوانند با خرید یک محصول، از 2 محصول بهره مند شوند (یک گوشی ساده که قابلیت تبدیل شدن به یک گوشی تاشونده را دارد). نظر شما درباره چنین دستگاهی چیست؟

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا