شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیگجت های هوشمند

مچ بند Xiaomi Band 8 Pro به عنوان اولین دستبند هوشمند شیائومی با سیستم عامل HyperOS برای بازارهای جهانی معرفی شد!

شیائومی سال گذشته از دستبند Xiaomi Band 7 در کشور خانگی خود پرده برداشت، که کمی بعدتر برای بازارهای جهانی با نام Xiaomi Smart Band 7 معرفی شد. حال مچ بند Xiaomi Band 8 رسماً معرفی شده است. این دستبند هوشمند با خود امکاناتی بینظیر را همراه دارد که قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد. امسال علاوه بر سلامتی، تفریحات کاربر و زیبایی شناسی نیز به سطح بالایی رسیده است. اگر دوست دارید بیشتر درباره این دستبند بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله اختصاصی همراه باشید…

در تاریخ 6 اسفند 1402 شیائومی مچ بند Xiaomi Smart Band 8 Pro را رسماً برای بازارهای جهانی معرفی کرد.

مقدمه

دستبندهای شیائومی از دیرباز تا امروز مورد توجه کاربران در دنیا قرار داشت و شیاومی یکی از معدود کمپانی های دنیاست که تا به امروز نسبت به این محصول از خود وفادار مانده است. تا پیش از این شاهد معرفی 7 نسل از دستبند هوشمند شیاومی بودیم، اما در نسل قبل یک نسخه حرفه ای با پسوند Pro نیز به مجموعه محبوب دستبندهای این کمپانی اضافه شد. حال هشتمین نسل از این دستبندها از راه رسیده است، که به گواه مشخصات بهترین نسخه بوده و وقتی تصاویر آنرا نگاه میکنید مسحور میشوید!

معرفی دستبند Xiaomi Band 8

طراحی

در Xiaomi Band 8 شاهد تغییراتی فاحش در طراحی هستیم. هر چند همچنان این گجت از هسته ای Pill-Shaped بهره میبرد، اما فریم دور صفحه نمایش و صفحه نمایش تقریباً بدون حاشیه آن زیبایی خاصی به این دستبند بخشیده است. این دستبند برخلاف نسل های قبل به 2 گیره در قسمت بالا و پایین مجهز شده است که متحرک بوده و میتواند به درون دستگاه هدایت شود. اما دلیل این موضوع چیست؟

دستبند سلامتی نسل 8 شیاومی علاوه بر مُچ شما حالا میتواند به عنوان گردنبند نیز مورد استفاده قرار بگیرد یا حتی با گارد مخصوصی به کفش شما بسته شود! بله، درست خواندید. کاربران میتوانند با گردنبندی جذاب شیائومی بند 8 را به گردن خود بیندازند و علاوه بر بحث سلامتی، از آن به عنوان یک عامل مُد بهره بگیرند، یا حتی برای ورزش های خاصی (مانند دویدن در بیرون) با محافظی خاص آنرا به بند کتانی ورزشی خود متصل کنند.

به واسطه گیره های تعبیه شده در قسمت بالا و پایین محدودیت استفاده از دستبندهای سیلیکونی خسته کننده قدیمی برداشته شده است و کاربران میتوانند از بین ده ها دستبند زیبا و مناسب برای مُد پسندان (در مدل های چرمی، چرم بافت، دکمه ای، TPU و …) بهره ببرند. ابعاد دقیق این دستگاه 10.99×22.5×48 میلی متر بوده و وزن آن تنها 27 گرم است! این محصول در 2 نسخه با و بدون NFC عرضه میشود و تا عمق 50 متری ضد آب است.

صفحه نمایش

این دستبند به صفحه نمایشی بزرگ با سایز 1.6 اینچی مجهز شده است و پنل AMOLED آن اختصاصی توسعه یافته توسط شیاومی میباشد. این صفحه نمایش با کیفیت حالا از نرخ نوسازی 60 هرتز استفاده میکند و علاوه بر چهره های ساعت بیکران (متحرک، ثابت، انیمیشنی و …)، از درخشندگی پایه 600 نیت و صفحه همیشه روشن (Always on Display) بهره میبرد.

ویژگی های سلامت محور

همانطور که میتوان انتظار داشت، این محصول در بخش ویژگی های سلامت محور یکی از بهترین هاست! همچون نسل های قبل، این دستبند به ضربان سنج دقیق قلب، سنسور سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2)، پایش خواب و عادت ماهیانه بانوان مجهز شده است. این دستبند همچنین توانایی سنجش میزان استرس و VO2 Max (میزان اکسیژن مصرفی یا حدأکثر ظرفیت هوازی) را نیز دارد. برای اولین بار در این دستبند شاهد ردگیری اختصاصی بوکسورها هستیم که با عنوان « Boxing Mode » شناخته میشود.

حالت دیگری تحت عنوان « Beam Mode » نیز به این دستبند اضافه شده است که به صورت خاص برای دوندگان مورد استفاده قرار میگیرد و اطلاعات تخصصی بسیار زیادی من جمله بسامد قدم، طول گام، فشار وارد بر زمین، حالت برخورد قدم ها با زمین و … را در اختیار کاربر قرار میدهد (برای استفاده از این ویژگی اختصاصی که اطلاعات تخصصی در اختیار کاربران قرار میدهد، نیاز به یک گارد محافظ اتصال به کتانی دارید، که باید به صورت جداگانه خریداری شود). این دستبند حالا بیش از 150 حالت ورزشی را پشتیبانی میکند.

باتری و سایر ویژگی ها

باتری در نظر گرفته شده برای دستبند نسل 8 شیاومی 190 میلی آمپر/ساعتی است. شارژر این دستگاه نیز همچون نسل قبل مغناطیسی میباشد. شیاومی میگوید با یکبار شارژ میتوانید تا 16 روز از این دستبند استفاده کنید (با صفحه همیشه روشن یا AOD خاموش). از دیگر ویژگی های جالب این دستبند میتوان به بازی های داخلی آن اشاره کرد. فعلاً این دستبند با 2 بازی محبوب Suduko و 2048 عرضه میشود، اما به زودی بازی های بیشتری برای آن عرضه خواهد شد.

رنگ ها و دستبندها

این دستبند در 2 رنگ بدنه طلایی و خاکستری با دستبندهای TPU (سیلیکونی دوست دار پوست انسان) به رنگ های مشکی و طلایی به دست کاربران میرسد، اما تنوع دستبندهای آن بسیار زیاد است. همانطور که اشاره شد، کاربران میتوانند از بین ده ها دستبند شکیل این مچ بند با توجه به زیبایی شناسی مد نظرشان نمونه هایی را انتخاب کنند. لوازم جانبی این دستبند به صورت جداگانه به فروش میرسند.

قیمت و زمان عرضه

عرضه این دستبند از هم اکنون در کشور چین آغاز شده است، اما صحبتی از معرفی نسخه جهانی به میان نیامد. این دستبند در 2 نسخه استاندارد (بدون NFC) و با تراشه NFC به فروش میرسد. قیمت Xiaomi Band 8 استاندارد 249 یوآن یا 36 دلار و قیمت Xiaomi Band 8 NFC حدود 299 یوآن یا 43 دلار میباشد.

معرفی نسخه جهانی Xiaomi Smart Band 8 (بروزرسانی 7 مهر)

تقریباً پس از گذشت 6 ماه از معرفی و عرضه نسخه چین Mi Band 8، شیائومی از نسخه جهانی آن پرده برداشت. در مگالانچ سری Xiaomi 13T، غول چینی علاوه بر ساعت اختصاصی Xiaomi Watch 2 Pro، پرده از نسخه جهانی بند 8 برداشت. گفتنی است که هیچ تفاوتی بین نسخه جهانی و نسخه چین وجود ندارد و حتی قیمت نسخه جهانی نیز به نسخه چین بسیار نزدیک شده است! این دستبند از هم اکنون با قیمت استثنائی 40 یورو (43 دلار) در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

مشخصات کامل Xiaomi Band 8 در یک نگاه
مشخصات کامل Xiaomi Band 8 در یک نگاه

قیمت و زمان عرضه در ایران

با توجه به معرفی نسخه جهانی این دستبند برای بازار کشورهای اروپایی، باید به زودی شاهد ورود رسمی و قانونی آن به کشور عزیزمان ایران باشیم. پیش بینی ما برای قیمت این دستبند چیزی بین 2 تا 3 میلیون تومان میباشد. به زودی میتوانید برای خرید Xiaomi Band 8 و خرید Xiaomi Band 8 NFC به صورت سفارشی از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس اقدام کنید.

مشخصات Xioami Smart Band 7

شیاومی برای دستبند نسل 7 خود از صفحه نمایشی 1.62 اینچی با پنل AMOLED بهره گرفته بود، که رزلوشن تصویر 490×192 و 326 پیسکل در هر اینچ را در مقابل چشمان کاربر به نمایش بیرون می آورد. این صفحه نمایش درخشندگی حدأکثری 500 نیت را ارائه میداد و با بیش از 100 چهره ساعت مختلف به دست کاربران رسید. این دستبند ورزشی از سنسور ضربان سنج قلب اپتیکال بهره میبرد.

از دیگر ویژگی های آن نیز میتوان به سنسور پایش اکسیژن خون (SpO2) با قابلیت اندازه گیری غلظت اکسیژن خون کاربر و زیر نظر گرفتن بدون وقفه ضربان قلب اشاره کرد. این دستبند همچنین توانایی ردگیری چرخه خواب، شمردن قدم ها و عادت ماهیانه بانوان را نیز داشت. در این دستبند شاهد به کارگیری بیش از 120 حالت ورزشی بودیم.

به لطف باتری 180 میلی آمپر/ساعتی، با یکبار شارژ (به مدت 2 ساعت)، این محصول تا 15 روز با شما همراه خواهد بود. ابعاد دقیق این دستبند 12.25×20.7×46.5 میلی متر و وزن آن 13.5 گرم میباشد. کاربران به کمک این دستبند میتوانند کنترل موسیقی گوشی هوشمند خود را به دست گرفته، اعلانیه های دریافتی را مشاهده کنند و حتی از آن به عنوان شاتر دوربین بهره بگیرند!

خرید نسخه گلوبال Xiaomi Smart Band 7 با گارانتی شرکتی

مقایسه Xiaomi Band 7 با Xiaomi Band 8

در بخش آخر این مقاله جامع قصد داریم به صورت سریع مقایسه Xiaomi Band 7 با Xiaomi Band 8 را برای شما انجام دهیم. بر اساس اطلاعات موجود، ابعاد مچ بند نسل 7 دقیقاً 12.25×20.7×46.5 میلی متر و وزن آن 25 گرم است، اما مچ بند نسل 8 به صورت دقیق ابعادی معادل 10.99×22.5×48 میلی متر و وزنی معادل 27 گرم دارد. صفحه نمایش هر دو محصول 1.6 اینچی است و از رزلوشن تصویر یکسانی بهره میبرند، اما نرخ نوسازی دستبند نسل 8 به 60 هرتز ارتقا یافته است.

در نسل 7 درخشندگی صفحه نمایش 450 نیت بود، که حالا به 600 نیت رسیده است و با این حساب روشن تر از نسل قبل زیر نور آفتاب میباشد. پنل هر دو دستگاه نیز AMOLED اختصاصی توسعه یافته توسط شیاومی است. سنسورهای این 2 دستگاه تقریباً یکسان هستند، اما در دستبند نسل 8 دو حالت جدید « Boxing Mode » و « Beam Mode » داریم که بسیار کاربردی است. باتری نسل قبل 180 میلی آمپر/ساعتی بود، که حالا در نسل 8 به 190 میلی آمپر رسیده است.

با این حساب دستبند نسل 8 حدوداً 1 روز بیشتر از نسل قبل با شما همراه خواهد بود. تفاوت فاحش دیگر این 2 نسل، اضافه شدن بازی به نسل 8 و تغییراتی در طراحی کلی آن است. دستبند نسل 8 حالا از گیره هایی برای آویزان شدن دستبند بهره میبرد و علاوه بر استفاده به عنوان گردنبند، محدودیت استفاده از دستبند روی آن به فراموشی سپرده شده است.

معرفی دستبند Xiaomi Band 8 Pro

طراحی

در بحث طراحی، شیائومی نهایت ظرافت را به خرج داده است! در این محصول شاهد هیچ دکمه ای نیستیم و تنها حفره ای که روی بدنه مشاهده میشود، میکروفون آن میباشد. وقتی از بیرون به این گجت نگاه میکنیم، با طراحی مینیمالی مواجه هستیم، که کاملاً یکپارچه و چشم نواز میباشد. حاشیه صفحه نمایش در این محصول کم بوده و فریم دور آن به جذابیت کار افزوده است.

حالا کاربر با محیطی بزرگتر (نسبت به نسخه استاندارد، Xiaomi Band 8) برای ویژگی های سلامت محور خود مواجه است، که کار را آسان تر میکند. بندهای مگنتی زیبایی این محصول را دو چندان کرده اند. همچون برادر کوچکتر، در اینجا نیز کاربر انتخاب های زیادی برای دستبند دارد. میتوانید از بین دستبندهای سیلیکونی ساده، چرم مصنوعی، میلانس، لوپ یا …، یکی را با سلیقه خود انتخاب کنید.

صفحه نمایش

دستبند Xiaomi Band 8 Pro به صفحه ای مربعی شکل با پنل AMOLED مجهز شده است. سایز صفحه نمایش این گجت 1.74 اینچ بوده و از رزلوشن +HD (یا 480×336) بهره میبرد. برای عملکرد روانتر دستگاه، نرخ نوسازی صفحه نمایش به 60 هرتز رسیده است. پنل نمایشگر این محصول واقعاً خارق العاده است، چون ضمن پشتیبانی از صفحه همیشه روشن (Always-On Display)، قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ و درخشندگی 600 نیت را برای شما به ارمغان می آورد. کاربر میتواند از بین هزاران چهره ساعت پویا به دلخواه یکی را انتخاب کند.

ویژگی های سلامت محور

در بخش ویژگی های سلامت محور، این دستبند از سنسور ضربان سنج قلب، سنسور سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2)، سیستم ردگیری دقیق چرخه خواب و سیستم زیر نظر گرفتن برنامه دقیق عادت ماهیانه بانوان بهره میبرد. همچون سایر گجت های سلامت محور، این دستبند قابلیت سنجش میزان استرس شما را دارد و برای بهبود استرس، میتواند به شما برنامه تنفس بدهد. این گجت بیش از 150 ورزش را پوشش میدهد و توانایی ارائه برنامه تمرینی به شما را دارد. البته برای بوکسورها (همچون برادر کوچکتر) برنامه ای ویژه در دسترس است.

باتری و سایر ویژگی ها

با توجه به بزرگتر شدن صفحه نمایش، شاهد بزرگتر شدن باتری نیز هستیم. این گجت از یک باتری بزرگ 297 میلی آمپری بهره میبرد، که بر اساس ادعای شیاومی با یکبار شارژ تا 14 روز با شما همراه خواهد بود. از دیگر ویژگی های این دستبند هوشمند میتوان به GPS داخلی (با قابلیت اتصال به 5 ماهواره)، دستیار صوتی، کنترل سایر دستگاههای هوشمند به واسطه فرامین صوتی، برنامه هایی چون دوربین، کنترل موسیقی، چراغ قوه، آب و هوا و … اشاره کرد. این محصول تا عمق 50 متری ضد آب میباشد.

رنگ ها، قیمت و زمان عرضه

همانطور که اشاره شد این محصول در جنس های دستبند متنوعی چون سیلیکونی ساده، چرم مصنوعی، میلانس، لوپ و … عرضه میشود، اما به صورت رسمی تنها دستبندهای سیلیکونی و چرمی برای خرید در بدو امر موجود هستند. عرضه این گجت از هم اکنون در کشور چین آغاز شده است. در باب قیمت Xiaomi Band 8 Pro باید بگوییم که شیاومی نمونه با بند سیلیکونی این محصول (در 2 رنگ مشکی و سفید) را با قیمت 54 دلار به فروش میرساند، در حالی که نمونه با بند چرمی (در 2 رنگ آبی و قهوه ای عسلی) با قیمت 61 دلار به فروش میرسد.

معرفی برای بازارهای جهانی

سرانجام در تاریخ 25 فوریه، مچ بند Xiaomi Band 8 Pro با سیستم عامل HyperOS برای بازارهای جهانی معرفی شد. بین نسخه جهانی و چین این دستبند هیچ تفاوتی وجود ندارد. هر چند شیاومی از قابلیت پرداخت بر پایه NFC هیچ صحبتی به میان نیاورد، اما به گواه مشخصات نسخه جهانی نیز مجهز به تراشه NFC میباشد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه جهانی 69 یورو میباشد، اما قطعاً با معرفی برای بازار هند قیمت آن شکسته خواهد شد. نسخه جهانی این دستبند به زودی وارد ایران میشود.

قیمت و زمان عرضه در ایران

هر چند هم اکنون نسخه چین این مچ بند در ایران موجود میباشد، اما به زودی نسخه جهانی با قیمتی بسیار معقول و با گارانتی معتبر وارد بازار ایران خواهد شد. به زودی میتوانید برای ثبت سفارش (قیمت Xiaomi Band 8 Pro و خرید Xiaomi Band 8 Pro) نسخه جهانی این مچ بند از طریق فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس اقدام نمایید.

معرفی Xiaomi Smart Band 8 Active

طراحی

اگر بخواهیم Xiaomi Smart Band 8 Active را توصیف کنیم، باید آنرا نمونه ای مقرون به صرفه از نسخه Pro بدانیم. در واقع طراحی این دستبند وام گرفته از Xiaomi Band 8 Pro میباشد، با این تفاوت که دیگر خبری از متریال لوکس نیست! به زبان ساده، این دستبند برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال صفحه نمایشی بزرگ و امکاناتی خوب برای زیر نظر گرفتن وضعیت سلامت خود هستند، اما نمیخواهند آنقدرها هم زیاد هزینه کنند!

ابعاد دقیق این مچ بند 9.99×25.42×42.81 میلی متر و وزن آن بدون دستبند حدود 15 گرم است. همچون نسل های قبل می بند، هسته این دستبند از بدنه به صورت کامل (مرکزی) جدا میشود. پس مکانیزم تعویض بند این محصول همچون نسل های قبل (سری 7 و ماقبل آن) میباشد. شیاومی در طراحی دستبند این محصول نهایت دقت را به خرج داده است، تا شاهد مچ بندی بی نقص و راحت باشیم. جنس دستبند این محصول از TPU بوده و میتواند بین 135 تا 215 میلی متر دور دستان شما بسته شود.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این محصول یکی از نقاط قوت آن محسوب میشود. برخلاف دستبندهای استاندارد سری Mi، شاهد بزرگ شدن صفحه نمایش در نسخه اکتیو هستیم. سایز صفحه نمایش این محصول 1.47 اینچ بوده و از فرمی مستطیلی بهره میبرد. پنل به کار رفته در این مچ بند از نوع TFT میباشد، پس دیگر خبری از صفحه همیشه روشن نیست. رزلوشن تصویر صفحه نمایش این محصول 320×172 بوده و توانایی نمایش 247 پیکسل در هر اینچ را دارد.

صفحه نمایش این محصول از حدأکثر درخشندگی 450 نیت بهره میبرد و در بدو عرضه با بیش از 100 چهره ساعت متنوع به دست کاربران خواهد رسید. طراحی صفحه نمایش این محصول خمیده از 4 طرف میباشد، تا زیبایی بیشتری به آن ببخشد. شیاومی برای محافظت از صفحه نمایش این محصول از شیشه 2.5 بُعدی حرارت دیده بهره گرفته، که با فناوری نانو در مقابل اثر انگشت و چربی مقاوم سازی شده است.

ویژگی های سلامت محور

شیاومی در این مچ بند از 3 سنسور PPG، شتاب سنج و ERM بهره گرفته است. به همین دلیل، Xiaomi Smart Band 8 Active از درب کارخانه با بیش از 50 حالت ورزشی به دست کاربران میرسد. با کمک این 3 سنسور، کاربران میتوانند به صورت دقیق ضربان قلب، غلظت اکسیژن خون (SpO2) و میزان استرس خود را اندازه گیری کنند. همچنین، این مچ بند توانایی زیر نظر گرفتن چرخه خواب و عادت ماهیانه بانوان را نیز دارد.

باتری و سایر ویژگی ها

این محصول به یک باتری 210 میلی آمپر/ساعتی مجهز شده است، که بر اساس ادعای شیاومی با یکبار شارژ کامل تا 14 روز (با استفاده استاندارد) با شما همراه خواهد بود. شارژ شدن این محصول توسط شارژر مغناطیسی انجام میشود و در کمتر از 120 دقیقه از 0 تا 100 فول شارژ میشود. این مچ بند از بلوتوث 5.1 کم مصرف برای ارتباط با گوشی های اندرویدی (با اندروید 8.0 و بالاتر) و مجهز به iOS (با iOS 12.0 و بالاتر) بهره میبرد. ارتباط این محصول با گوشی های هوشمند از طریق برنامه Mi Fitness انجام شده و تا عمق 50 متری ضد آب است.

رنگ ها، قیمت و زمان عرضه در بازارهای جهانی

این مچ بند با یک رنگ هسته مشکی عرضه میشود، اما در بدو عرضه کاربران میتوانند از بین دستبندهای آن یکی را انتخاب کنند. به ترتیب این محصول با دستبندهای سفید استخوانی، سبز زیتونی، آبی، مشکی و صورتی عرضه خواهد شد. عرضه این محصول هم اکنون در کلیه کشورهای اروپایی و انگستان آغاز شده است. این دستبند در کشورهای اروپایی با قیمت 24.99 یورو، در آمریکا با قیمت 15.90 دلار و در انگلستان با قیمت 19.99 پوند به فروش میرسد.

قیمت و زمان عرضه در ایران

با توجه به عرضه گسترده این دستبند برای بازارهای جهانی و قیمت استثنائی آن، باید تا کمتر از 1 ماه دیگر منتظر ورود رسمی آن با گارانتی به کشور عزیزمان ایران باشیم. پیش بینی ما برای قیمت این محصول در بدو ورود چیزی بین 700 تا 900 هزار تومان خواهد بود. به همین دلیل خرید آن بسیار توصیه میشود، چون از ارزش بالایی نسبت به قیمت برخوردار است و در رده خود بی رقیب میباشد! به زودی میتوانید برای خرید Xiaomi Smart Band 8 Active و بررسی قیمت Xiaomi Smart Band 8 Active به فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس سر بزنید.

مشخصات کامل Xiaomi Smart Band 8 Active در یک نگاه
مشخصات کامل Xiaomi Smart Band 8 Active در یک نگاه

بروزرسانی ها

بروزرسانی 20 بهمن

مدت هاست خبرهای زیادی درباره معرفی نسخه جهانی Xiaomi Band 8 Pro به گوش میرسد. حال همزمان با انتشار اولین تیزر رسمی از سری گوشی های مورد انتظار Xiaomi 14 برای بازارهای جهانی، نسخه گلوبال Xiaomi Smart Band 8 Pro برای فروش قرار گرفت! همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، خُرده فروشی آنلاینی در اروپا این دستبند را با قیمت 99 یورو برای فروش موجود کرده است. نکته جالب اینکه این دستبند فعلاً با تخفیف 10 یورویی با قیمت 89 یورو به فروش میرسد!

البته گفته شده است این دستبند پس از معرفی به دست کاربران میرسد. هنوز صحبتی درباره تاریخ معرفی این دستبند به میان نیامده است، اما سورپرایز نمیشویم اگر مطلع شویم که این محصول در روز 25 فوریه همراه با سری 14 برای بازارهای جهانی معرفی شود. همچنین، پیش بینی شده است این دستبند برخلاف بازار چین در رنگ های کمتری (تنها مشکی و سفید) با فریم های مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد. این دستبند پیشتر در بازار چین با تنوع دستبند بالایی معرفی شده بود.

سؤالات متداول

  1. چه تفاوتی بین Mi Band 8 و Xiaomi Band 8 وجود دارد؟ شیائومی از سال 2020 سیاست نامگذاری محصولات خود را عوض کرد و پس از معرفی Xiaomi Band 7، پیشوند Mi از محصولات این کمپانی حذف شد. در واقع تفاوتی بین این 2 محصول وجود ندارد.
  2. آیا نسخه چین Xiaomi Band 8 به ایران وارد میشود؟ قطعاً به صورت غیر رسمی این محصول وارد بازار ایران خواهد شد، اما خبری از پشتیبانی و گارانتی نخواهد بود.
  3. قیمت نسخه چین Xiaomi Band 8 در صورت ورود به ایران چقدر خواهد بود؟ پیش بینی این موضوع مشکل است، چون نرخ ارز مهم خواهد بود؛ اما میتوانیم انتظار قیمتی بین 1 میلیون و 800 تا 2 میلیون و 500 را برای نسخه چین داشته باشیم.
  4. آیا این دستبند برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد؟ همانطور که پیش بینی کرده بودیم، در تاریخ 4 مهر شیائومی پرده از این دستبند برای بازارهای جهانی با نام Xiaomi Smart Band 8 برداشت.
  5. آیا Xiaomi Band 8 Pro برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد؟ این موضوع بعید نیست، اما هنوز هیچگونه اطلاعاتی از آن در دست نیست.
  6. آیا نسخه چین Xiaomi Band 8 Pro به ایران وارد میشود؟ قطعاً به صورت غیر رسمی این محصول وارد بازار ایران خواهد شد، اما خبری از پشتیبانی و گارانتی نخواهد بود.
  7. قیمت نسخه چین Xiaomi Band 8 Pro در صورت ورود به ایران چقدر خواهد بود؟ پیش بینی این موضوع مشکل است، چون نرخ ارز مهم خواهد بود؛ اما میتوانیم انتظار قیمتی بین 2.5 تا 3 میلیون تومان را برای دو نسخه چین داشته باشیم.
  8. چه زمانی نسخه جهانی Xiaomi Band 8 وارد ایران میشود؟ تقریباً تا اوایل آذر ماه نسخه جهانی این محصول با گارانتی وارد بازار کشور عزیزمان ایران خواهد شد.
  9. چه زمانی دستبند Xiaomi Smart Band 8 Active وارد بازار ایران میشود؟ احتمالاً تا کمتر از یک ماه دیگر این محصول به صورت رسمی و احتمالاً با گارانتی وارد بازار خواهد شد.
  10. در صورت ورود Xiaomi Smart Band 8 Active به ایران، قیمت آن در بدو عرضه چقدر خواهد بود؟ پیش بینی ما برای قیمت این محصول در بدو ورود چیزی بین 700 تا 900 هزار تومان میباشد.

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید، شیاومی تمام تلاش خود را کرده است که می بند 8 و می بند 8 پرو فراتر از یک دستبند سلامتی ظاهر شوند. این دستبندها با امکاناتی خوب و بهبودهایی مؤثر انتخابی مناسب برای عاشقان مُد میباشند. حالا کاربران میتوانند علاوه بر دنبال کردن وضعیت سلامتی خود به فکر استفاده از این دستبند به عنوان یک گجت زیبا نیز باشند. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستبندها بسیار معقول است و با دستبندهای بسیار زیادی که برای آن در دسترس قرار دارد، یکی از بهترین های بازار است.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا