شیائومی

تصاویر واقعی اولین گوشی تاشدنی شیائومی به بیرون درز پیدا کرد !

در دوره کنونی ، کمپانی های سامسونگ ، موتورولا هوآوی گوشی های تاشدنی مخصوص به خود را معرفی کرده اند و در طی 2 سال گذشته شیائومی نیز طرح های مختلفی از گوشی های تاشدنی مخصوص به خود را به ثبت رسانده و حتی اعلام کردیم در حال کار بر روی چندین مدل به صورت عملی میباشد . در واقع اولین تیزر از یک گوشی هوشمند تاشدنی از شیائومی در سال 2019 منتشر شد ، اما تا به امروز دیگر خبری از آن محصول نشد .

حال گویا شیائومی قصد دارد به زودی از اولین گوشی هوشمند تاشدنی خود پرده برداری کند ، چون بر اساس تصاویر و شواهد موجود ، غول چینی دنیای تکنولوژی در حال کار بر روی یک گوشی تاشدنی منحصر به فرد میباشد . دیروز تصاویر یک گوشی هوشمند تاشدنی از شیائومی در فضای وب منتشر شد ، که یک مرد در حال کار کردن با آن بود . گوشی مذکور تقریباً شبیه همان طرحی است که مدیر ارشد شیائومی در سال 2019 از آن پرده برداری کرده بود ، اما سایز صفحه کمی بزرگتر است .

در این تصویر ما گوشی تاشدنی مخصوصی را میبینیم که به صورت کامل با کاور پوشانده شده است ، اما اینطور که پیداست ، در مراحل تست های درون سازمانی است . بر اساس تصویر میتوانیم بگوییم این گوشی به داخل تا خواهد شد ( همانند Z Fold سامسونگ ) و در حال اجرای نسخه ای خاص از رابط کاربری MIUI 12 میباشد ؛ اما چیزی که محرز است ، این محصول یکی از چندین گوشی هوشمند تاشدنی ای است که شیائومی در حال کار بر روی آن میباشد .

پیش از این شایعه شده بود شیائومی اولین گوشی هوشمند تاشدنی خود را در سال 2021 میلادی معرفی خواهد کرد . نکته جالب اینجاست اذعان میشود این گوشی هوشمند تاشدنی در 3 نسخه عرضه خواهد شد : نسخه ای با حالت تا شدن به داخل ( مثل Galaxy Z Fold ) ، نسخه ای با حالت تا شدن به بیرون و نسخه ای قابل تا شدن به صورت عمودی یا صدفی ( همچون Moto Razr 2020 موتورولا یا Galaxy Z Flip سامسونگ ) .

گفته میشود شیائومی برای ساخت این گوشی ها از پنل سامسونگ بهره خواهد گرفت . این پنل به شیشه مخصوص بسیار نازک و انعطاف پذیر مجهز است ، که احتمالاً در بدو عرضه نرخ نوسازی 90 هرتز را در دسترس کاربران قرار خواهد داد ، اما در آینده به نرخ نوسازی 120 هرتز بروزرسانی خواهد شد . هنوز هیچ خبری از مشخصات اولین گوشی هوشمند تاشدنی شیائومی در دست نیست ، اما در آینده ای نزدیک باید شاهد انتشار اخباری موثق از این محصول باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا