شیائومیمی

گوشی های حرفه ای سری Mi 11 اولین تأییدیه رسمی خود را برای معرفی کسب کردند !

ماه گذشته ویدئویی از نسخه آزمایشی یک گوشی هوشمند شیائومی در یوتیوب منتشر شد ، که شخص منتشر کننده ویدئو ادعا میکرد Mi 11 Ultra میباشد . یوتیوبر فیلیپینی منتشر کننده این ویدئو علاوه بر نمایش شکل ظاهری گوشی Mi 11 Ultra ، برخی از مشخصات آنرا نیز برملا کرد . بر اساس گزارشات واصله ، گوشی Mi 11 Ultra با اسم درون سازمانی “M2012K1G” شناخته میشود و کلیه اطلاعات این گوشی بر همین پایه موضوع منتشر میشوند .

تا به امروز گوشی مذکور با اسم سازمانی اشاره شده موفق به دریافت تأییدیه از EEC اروپا ، BIS هند و Telecom اندونزی شده است ؛ اما این موضوع صرفاً پیرامون نسخه جهانی میباشد . حال دقایقی پیش نسخه چین گوشی مورد بحث که با اسم درون سازمانی “M2102K1C” شناخته میشود ، اولین تأییدیه رسمی خود را از بنیاد TENAA چین کسب کرد . نکته جالب اینجاست که پس از چند ساعت این آژانس چینی گوشی دیگری را نیز با اسم درون سازمانی “M2102K11AC” مورد تأیید قرار داد !

حال پیش بینی میشود تأییدیه اول مربوط به گوشی Mi 11 Ultra نسخه چین باشد و تأییدیه دوم مربوط به گوشی Mi 11 Pro باشد . متأسفانه هیچ اطلاعات یا تصویری از این گوشی ها در مرجع TENAA قرار نگرفته است ، اما تنها میدانیم این محصولات به شبکه های کاری نسل 5 مجهز خواهند بود . قطعاً این گوشی ها در روزهای آتی تأییدیه 3C را نیز کسب خواهند کرد و اگر بخواهیم بر اساس تجربه قضاوت کنیم ، باید اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه آینده میلادی ( آوریل ) منتظر معرفی این محصولات جذاب باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا