شیائومیمی

ویژه : با مکانیزم اولین گوشی تاشونده شیائومی بیشتر آشنا شوید .

اوایل ماه ژانویه 2021 میلادی بود که اولین تصویر از گوشی تاشونده شیائومی در دنیای واقعی به بیرون درز پیدا کرد و آنرا با شما به اشتراک گذاشتیم . آن گوشی هوشمند در حال اجرای نسخه ای اختصاصی از MIUI 12 بود و پس از چندی ، طی یک گزارش رسمی اعلام شد کمپانی سامسونگ در حال توسعه صفحه نمایشی برای اولین گوشی هوشمند تاشونده شیائومی میباشد . حتی چندی پیش این گوشی هوشمند اولین مجوز رسمی خود را نیز از TENAA چین دریافت کرد تا مطمعن شویم با معرفی این محصول فاصله زیادی نداریم .

حال یکی از منابع بسیار موثق و نزدیک به شیائومی ساعاتی پیش اعلام کرده است اولین گوشی هوشمند تاشونده شیائومی مکانیزمی همچون Galaxy Z Fold 2 سامسونگ خواهد داشت و به سمت داخل تا خواهد شد . کمپانی های سامسونگ و هوآوی دو پایه گذار صفحات نمایش تاشونده برای گوشی های هوشمند هستند ، که هر کدام از سیستم خاصی برای گوشی های تاشونده بهره میبرند . این مکانیزم ها قطعاً اختصاصی هستند و در عین شباهت ، تفاوت های زیادی دارند .

سامسونگ یک اشتباه بسیار بزرگ را در طراحی Galaxy Z Fold نسل 1 مرتکب شده بود ، که آنرا در نسل دوم اصلاح کرد . حال این مکانیزم مطمعن که به صفحه نمایش تاشونده گوشی آسیبی وارد نمیکند ، وارد اولین محصول شیائومی خواهد شد . بر اساس گزارش ها ، گوشی تاشونده شیائومی از پنل شخصی سازی شده OLED کمپانی سامسونگ بهره خواهد برد ، که در حالت باز شده به 8.03 اینچ میرسد و دارای نمایشگر ثانویه ای در قسمت پشت میباشد ، که 6.38 اینچی است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا