بلک شارکشیائومی

رسمی : شیائومی تاریخ معرفی گوشی های سری BlackShark 4 را اعلام کرد !

گوشی های گیمینگ بازار خاص خود را دارند و تا به این لحظه از سال 2021 میلادی ، تنها کمپانی های Nubia و Asus پرده از گیمینگ فون های خود برداشته اند ، اما شیائومی هنوز پرده از سری گوشی های بلک شارک 4 برنداشته است . حال بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده از سوی شیائومی که همراه با انتشار یک پوستر میباشد ، گوشی های مورد انتظار سری BlackShark 4 در روز 23 مارس 2021 میلادی ( 3 فروردین 1400 میلادی ) معرفی خواهند شد .

تا به این لحظه میدانیم گوشی BlackShark 4 به چیپست اسنپدراگون 870 و BlackShark Pro به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 مجهز خواهند شد . همچنین ، بر اساس شواهد هر دو گوشی به صفحه نمایشی 6.67 اینچی ، باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی و اندروید 11 مجهز خواهند شد . همچنین ، زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، مدیر بلک شارک با انتشار تصویری شکار شده با BlackShark 4 Pro به نوعی دوربین 3 گانه این گوشی هوشمند را تأیید کرد .

به این ترتیب ، بلک شارک های 4 نیز همچون سری 3 به سیستم دوربینی 3 گانه مجهز خواهند شد ؛ که عقلانی هم به نظر میرسد ، چون معمولاً به کارگیری سنسورهای بیشتر برای گوشی های گیمینگ کاری غیرعقلانی و اشتباه است . البته برخی از منابع خبری میگویند نسخه Pro به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد ، اما نسخه استاندارد احتمالاً به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار 2 سنسور با لنزهای فوق عرض و ماکرو یا عمق دهنده مجهز خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا