پوکوشیائومی

خبر بد برای طرفداران زیرمجموعه POCO : پرچمدار جدید سری F ارزان نخواهد بود !

زیرمجموعه POCO در میان تمام محصولات شیائومی همیشه از ارزش بسیار بالایی نزد کاربران برخوردار بوده است . دلیل این موضوع را میتوانیم تولید گوشی با ارزشی چون POCO F1 بدانیم ، که در سال 2018 بدعتی را برای شیائومی ایجاد کرد . شیائومی اخیراً گوشی POCO F3 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد ، اما همه به یقین میدانیم این محصول پرچمدار سری F نیست !

در واقع شیائومی مدت هاست در حال کار بر روی پرچمداری منحصر به فرد از سری F زیرمجموعه POCO میباشد و خبرهای زیادی از آن به بیرون درز پیدا کرده است . حال مدیر شعبه هند شیائومی در مصاحبه ای که اخیراً انجام شده است اعلام کرد غول چینی با قدرت در حال کار بر روی پرچمدار منحصر به فرد سری F میباشد ، اما کاربران نباید انتظار قیمتی پایین را برای این محصول داشته باشند .

اینطور که مشخص است ، شیائومی قصد دارد یک گوشی هوشمند تمام عیار از سری F را برای عاشقان زیرمجموعه پوکو معرفی کند ، اما با توجه به گرانی قطعات رده بالا و مشکلات متعددی چون کمبود چیپ ، قطعاً نمیتوانیم انتظار بازه قیمتی عادلانه ای همچون POCO F1 با چیپست پرچمدار آن عصر را داشته باشیم . البته این موضوع دور از انتظار نبود و وقتی پای کیفیت وسط می آید ، کاربر باید مبلغ بالاتری را کنار بگذارد .

نظر شما در این باره چیست ؟ آیا به نظر شما افزایش قیمت پرچمدار جدید سری F پوکو قابل درک است ؟ انتظار شما از شیائومی برای قیمت گذاری این گوشی چیست ؟

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Sina
Sina(@m-ghasemi)
۱۴۰۰-۰۲-۱۱ ۲۰:۰۷

سلام …
عالیه !

دکمه بازگشت به بالا