ردمیشیائومی

گزارش : سری ردمی نوت 10 تنها در عرض 1 ساعت در چین غوغا کرد !

جشنواره 618 چین در حال برگزاری است و شیائومی یکی از فعال ترین کمپانی های چینی حاضر در این مراسم میباشد . حال پس از اولین روز برگزاری این جشنواره ، شیائومی آمار خیره کننده اولین فروش سری گوشی های ردمی نوت 10 را برملا کرده است . بر اساس اطلاعات رسمی ، شیائومی در عرض 49 دقیقه و 52 ثانیه توانسته است حدود 1.5 میلیارد یوآن سود کسب کند !

شیائومی همچنین اذعان کرده است سری گوشی های ردمی نوت 10 که چند روز پیش عرضه آنها در چین آغاز شد ، در عرض 1 ساعت ابتدایی عرضه موفق به فروش بیش از 500.000 نسخه شده است . گفتنی است شیائومی برای 20 محصول پرطرفدار خود تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است و کاربران میتوانند با خیال راحت به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازند .

سری گوشی های ردمی نوت 10 چند ماه پیش برای بازارهای جهانی و کشور هند معرفی و به تازگی برای بازار چین معرفی و امروز عرضه شدند . برخلاف نسخه جهانی که شامل 4 گوشی و نسخه هند که شامل 3 گوشی میباشد ، نسخه مخصوص بازار چین تنها شامل 2 گوشی میباشد ، که نسخه استاندارد همان Redmi Note 10 5G برای بازارهای جهانی است ، اما Redmi Note 10 Pro 5G نسخه چین یک گوشی کاملاً جدید و جذاب میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا