بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومی

خبر خوش : سرویس های گوگل رسماً به Redmi Note 10 Pro 5G نسخه چین اضافه شد !

یکی از محصولاتی که در طی ماههای اخیر توجه بسیاری از کاربران و اصحاب رسانه را به خود جلب کرده است ، Redmi Note 10 Pro 5G نسخه چین میباشد ، که چندی پیش توسط شیائومی معرفی و وارد بازار این کشور شد . اما دلیل محبوبیت این گوشی خارج از بازار چین ، امکانات بینظیر و قیمت رؤیایی گوشی مذکور است . متأسفانه این گوشی هنوز نسخه جهانی ندارد و احتمالاً در آینده نزدیک ، نسخه جهانی آن نیز معرفی خواهد شد .

به همین دلیل بسیاری از کاربران قصد خرید این گوشی را دارند و از طرفی بخاطر پشتیبانی نکردن از سرویس های گوگل ، بسیاری از خرید آن منصرف شده بودند . اما خبر خوش اینکه شیائومی ساعاتی پیش با انتشار بروزرسانی بزرگی با جچم 3.1 گیگابایت ، رسماً سرویس های گوگل را به گوشی محبوب Redmi Note 10 Pro 5G نسخه چین افزود ، تا دل طرفداران این محصول را حسابی شاد کند .

اما بد نیست بدانید این تنها ویژگی بروزرسانی جدید گوشی مذکور نیست . اگر به خاطر داشته باشید ، شیائومی اخیراً از تکنولوژی جدیدی برای تبدیل بخشی از حافظه داخلی ( 2 گیگابایت ) به حافظه مجازی رم ( vRam ) پرده برداشته بود . حال این تکنولوژی با بروزرسانی جدید به Redmi Note 10 Pro 5G اضافه شده است و به این ترتیب کاربران نسخه با حافظه رم 6 گیگابایتی میتوانند از 8 گیگابایت رم و کاربران نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی از 10 گیگابایت حافظه رم برخوردار شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا