پوکوشیائومی

تاریخ معرفی POCO F3 GT مشخص شد : برای نسخه جهانی Redmi K40 Gaming آماده اید ؟

تقریباً هیچ کاربری از شیائومی نیست که Redmi K40 Gaming Edition را نشناسد و به نوعی آنرا تحسین نکند . این گوشی هوشمند که تا به این لحظه در انحصار بازار کشور چین میباشد ، طرفداران بیشماری در سراسر دنیا دارد ، چون در برابر قیمتی بسیار رقابتی ، مشخصاتی را به کاربران در زمینه گوشی های گیمینگ ارائه میدهد که باید بسیار بیشتر از این ها برای آن پول بدهند .

به گزارش شیائومی پارس ، نسخه جهانی این گوشی که POCO F3 GT است ، برای 3 ماهه سوم سال جاری میلادی زمانبندی شده بود ، اما چند روز پیش یک منبع غیر رسمی اعلام کرده بود این محصول در تاریخ 23 جولای ( 1 مرداد ) معرفی خواهد شد و حتی قیمت آنرا نیز 402 دلار اذعان کرده بود ، اما به دلیل عدم اعتماد به این منبع خبری و ناشناس بودنش ، خبر مذکور را پوشش ندادیم .

حال اما خرده فروشی آنلاین Flipkart ، تاریخ معرفی این گوشی هوشمند را لو داده است . بر اساس آنچه مشاهده میشود ، گوشی POCO F3 GT در همان تاریخی که پیش از این درز پیدا کرده بود ( 1 مرداد ) معرفی خواهد شد . در صفحه فرود ، که مشخصات این گوشی در آن قرار دارد نیز ، ما دقیقاً جزئیاتی مشابه با Redmi K40 Gaming Edition را شاهد هستیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا