شیائومیمی

مشخصات جدیدی از سری گوشی های Mi 11T به بیرون درز پیدا کرد .

شیائومی اکتبر سال گذشته سری گوشی های Mi 10T را به عنوان شبه پرچمداران لایق سری Mi معرفی کرد . در آن زمان گوشی های مذکور به چیپست اسنپدراگون 865 و صفحه نمایشی 144 هرتز مجهز شدند ، که یک مزیت برای آنها به حساب می آمد . حال ، مدتی است گفته میشود شیائومی در حال کار بر روی ادامه دهنده راه این گوشی هاست ، که با نام Mi 11T و Mi 11T Pro شناخته میشوند .

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، این گوشی ها با اسم رمز Amber متمایز میشوند . گفته میشود این گوشی ها به صفحه نمایشی با استاندارد 20:9 و نرخ نوسازی 120 هرتز ، چیپستی پرچمدار از مدیاتک ، دوربین 3 گانه با سنسورهای اصلی 64 مگاپیکسلی ساخت OmniVision (مدل OV64B) ، سنسوری فوق عریض از سونی (IMX355) و یک سنسور تله ماکرو با زوم 3 برابری اپتیکال مجهز خواهند شد .

همچنین ، گفته میشود این گوشی در بازار چین تحت عنوان Redmi K40 Ultra با اسم رمز Agate معرفی خواهد شد . این گوشی نیز به ظاهر به به صفحه نمایشی با استاندارد 20:9 و نرخ نوسازی 120 هرتز ، چیپستی پرچمدار از مدیاتک ، دوربین 3 گانه با سنسورهای اصلی 108 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ (HM2) ، سنسوری فوق عریض از سونی (IMX355) و یک سنسور تله ماکرو با زوم 3 برابری اپتیکال مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا