شیائومی

شیائومی یکی از ویژگی های جدید MIUI را هنوز نیامده تغییر نام داد !

اگر به خاطر داشته باشید ، چندی پیش اعلام کردیم شیائومی یک ویژگی جدید و بسیار جذاب را به نسخه بتای رابط کاربری MIUI اضافه کرده است ، که تا پیش از این انتظارش را میکشیدیم و جای خالیش به شدت احساس میشد . این ویژگی که “Smart Toolbox” نام داشت ، قابلیتی شبیه به Edge Panel سامسونگ میباشد و منویی را به کناره های صفحه نمایش اضافه میکند .

اما جالب است بدانید این قابلیت هنوز پایش به نسخه پایدار نرسیده تغییر نام یافت ! البته نمیتوانیم بگوییم این تغییر نام زیاد هم به مزاق ما خوش نیامده است ، چون نام قبلی آن سنخیتی با ماهیتش نداشت . علی ایحال این ویژگی هم اکنون “Sidebar” نامیده میشود و با آخرین نسخه از برنامه اختصاصی Security App شیائومی ( V5.8.1-211123 ) راه خود را به گوشی های هوشمند این کمپانی پیش از عرضه رسمی باز کرده است .

در لیست تغییرات برنامه مذکور قید شده است که علاوه بر تغییر نام این ویژگی جدید ، بسیاری از باگ های موجود برطرف شده و عملکرد کلی بهبود یافته است . در حال حاضر قابلیت Sidebar میتواند هنگام بازی کردن یا تماشای ویدئو به کمک کاربران بیاید و برخی از برنامه های سنجاق شده را در دسترس قرار دهد . البته پیش بینی میشود تا زمان عرضه این قابلیت با MIUI 13 ، شاهد افزایش امکانات آن باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا