بروزرسانی های نرم افزاریسایر محصولاتشیائومی

دانگل Xiaomi TV Stick 4K نهایتاً با امکانات خارق العاده معرفی شد .

اواسط سال 2020 ، اطلاعات مربوط به دو مدل از دانگل های اندروید TV شیائومی پیش از معرفی رسمی لو رفت . همان موقع یک نسخه از این دانگل معرفی شد ، اما نسخه 4K هرگز روشنایی روز را ندید . پس از گذشت یکسال ، نسخه 4K موفق به دریافت تأییدیه های لازم از بنیاد FCC شد . حال پس از گذشت 3 ماه ، این محصول رسماً معرفی شده است . اگر دوست دارید بیشتر درباره این دانگل خارق العاده بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید …

 

« طراحی و مشخصات »

شیائومی برای TV Stick 4K از همان طراحی آشنای Mi TV Stick بهره گرفته است ، چون هر دو عضو یک خانواده هستند و در واقع نسل جدید نسخه ارتقا یافته نسل قبل میباشد . البته بهتر است بگوییم از آنجایی که قرار بود هر دو دانگل به صورت همزمان معرفی شوند ، از مشخصات ظاهری و حتی کنترل بلوتوث کاملاً یکسانی بهره میبرند و به این ترتیب نمیتوان فرق ظاهری خاصی بین آنها یافت .

این دانگل قدرت خود را از چیپست اختصاصی Amlogic S905Y4 میگیرد ، که به یک هسته ARM Cortex-A35 و چیپ گرافیکی ARM Mali-G31 MP2 مجهز میباشد . این چیپست با 2 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجموعه ای خوب را تشکیل میدهند . در بخش نرم افزاری ، این دانگل در بدو عرضه با Android TV 11 به دست کاربران خواهد رسید و به کروم کست داخلی ، دستیار صوتی گوگل و پلی استور مجهز میباشد .

به لطف بروزرسانی چیپست ، این دانگل نه تنها از رزلوشن 4k پشتیبانی به عمل می آورد ، بلکه با کدک AV1 نیز سازگاری کامل دارد . همچنین ، شیائومی پشتیبانی از دالبی ویژن ، دالبی اتموس و DTS HD را برای این محصول فراهم آورده است . در بخش های ارتباطی ، این دانگل به وایفای 2 بانده ، بلوتوث 5.0 ، یک پورت HDMI و یک پورت MicroUSB مجهز میباشد . این محصول با یک کابل HDMI و آداپتور برق عرضه میشود .

 

« قیمت ، رنگ و زمان عرضه »

این محصول تنها در یک رنگ مشکی عرضه خواهد شد ، ابعاد دقیق آن 15.4×29.4×106.8 میلی متر میباشد و تنها 42.8 گرم وزن دارد . شیائومی هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول را به صورت دقیق اعلام نکرده است .حال آنکه اگر قرار باشد Mi TV Stick از دور خارج شود و این محصول جایگزینش شود باید انتظار قیمتی 6 دلاری را داشته باشیم ؛ اما اگر قرار باشد با وجود Mi TV Stick این محصول به فروش برسد ، باید انتظار قیمت بالاتری برای Xiaomi TV Stick 4K داشته باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا