شیائومیمی

اولین رندرهای Xiaomi Mix 5 Pro و مشخصات احتمالی آن لو رفت .

همانطور که میدانید ، احتمالاً پروژه معرفی گوشی Xiaomi 12 Ultra برای همیشه به خاطره ها سپرده خواهد شد و این گوشی وارد خانواده جدید خود میشود . نام جدید این گوشی Xiaomi Mix 5 Pro است و احتمالاً در کنار نسخه استاندارد معرفی میشود . تصاویری که امروز به بیرون درز پیدا کرده اند رندرهایی خیالی از گوشی مذکور هستند ، که بر اساس کاور پشت درز پیدا کرده این گوشی طراحی شده اند .

در این تصاویر قسمت مقابل گوشی مذکور بدون هیچگونه حفره یا بریدگی دیده میشود ، که این تفکر بر پایه نسل قبل ، گوشی Xiaomi Mix 4 بنا شده است . گفته میشود این گوشی به سلفی 48 مگاپیکسلی پنهان زیر صفحه مجهز خواهد شد . صفحه نمایش این گوشی 6.73 اینچی با پنل AMOLED ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، رزلوشن +WQHD ، درخشندگی پایه 1.500 نیت ، فناوری +HDR10 ، فناوری Dolby Vision و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش تخمین زده شده است .

در قسمت پشت بر اساس کاور درز پیدا کرده از Xiaomi 12 Ultra ، این گوشی به ماژول دوربینی دایره ای شکل مجهز خواهد شد ، که در آن دوربینی 4 گانه دیده میشود . سنسور اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی سامسونگ ( GN5 ) پیش بینی شده است ، که با سنسورهای 48 مگاپیکسلی فوق عریض ، 48 مگاپیکسلی پریسکوپی با لنز تله فوتو و سنسور چهارمی نامعلوم مجهز خواهد شد . در کنار اینها گفته میشود این گوشی به زوم 5 برابری اپتیکال ، فلش 3 گانه LED و سیستم فوکوس خودکار لیزری (dTOF) مجهز میشود .

گویا سرانجام شیائومی با همکاری Leica دوربین این گوشی را شخصی سازی میکند . چیپست این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 1 ، رم آن 12 گیگابایتی و حافظه داخلی اش 256 گیگابایتی اعلام شده است . گفته میشود شیائومی در این گوشی از چیپ اختصاصی پردازش تصویر Surge C2 ، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ 200 واتی بهره خواهد گرفت . در پایان بد نیست اشاره کنیم که سنسور 50 مگاپیکسلی این گوشی به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد و دو سنسور 48 مگاپیکسلی آن IMX766 و IMX707 سونی خواهند بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا