بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیمی

از گور برخواسته : رد پای Xiaomi 12 Ultra در کدهای رابط کاربری MIUI دیده شد !

به نظر میرسد شیائومی هنوز در جدا کردن گوشی Xiaomi 12 Ultra از خانواده پرچمداران خود و بردن آن به سری گوشی های لوکس Mix تا حدودی مردد میباشد ، چون ساعاتی پیش برای اولین بار ، رد پای این گوشی هوشمند در جدیدترین بروزرسانی MIUI 13 دیده شد . دلیل این موضوع شاید استقبال بینظیر کاربران از سری گوشی های Xiaomi 12 باشد ، که شیائومی را وادار به احیای Xioami 12 Ultra کرده است .

در واقع کاربران گوشی Xiaomi 12 Pro را خیلی قبول دارند ، اما به نظر میرسد هنوز به نحوی اعتقاد ندارند که این گوشی قدرتمندترین نسخه از Flagship جدید شیائومی است ! اما داستان چیست ؟ ساعاتی پیش یکی از منابع موثق خبری ما ، حین چرخیدن در کدهای منبع آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI 13 ، با شماره مدل گوشی مذکور ( 2206122SC ) روبرو شد ، که اسم رمز L2S را نیز با خود به دوش میکشد .

برای تشریح موضوع بهتر است اسم رمز گوشی Xiaomi 12 Pro که L2 میباشد را یادآور شویم . با این حساب این اسم رمز قطعاً مربوط به سری گوشی های Xiaomi 12 است ، اما آیا دقیقاً به Xiaomi 12 Ultra اختصاص پیدا خواهد کرد یا شیائومی قصد دارد نسخه ای لایت ( Xioami 12 Lite ) یا SE را از این سری گوشی ها معرفی کند ؟ برای درک بهتر این موضوع باید کمی به عقب تر برگردیم ؛ سری گوشی های Mi 10 شیائومی .

در سری مذکور ، در سال 2020 شیائومی اسم رمز J1 و شماره مدل M2001J1C را به Mi 10 Pro اختصاص داده بود . حال آنکه کمی بعدتر اولین نسخه Ultra از خانواده Mi با نام Mi 10 Ultra ، اسم رمز J1S و شماره مدل M2007J1SC برای بازار چین معرفی شد . حال اگر بخواهیم قیاس کنیم ، میتوانیم بگوییم که L2S میتواند ما را به Xiaomi 12 Ultra برساند . پیش از این گوشی مذکور در دیتابیس IMEI نیز رصد شده بود .

هر چند تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی درباره پردازنده ، حافظه رم ، سیستم دوربین و سایر ویژگی های این محصول در دست نیست ، اما میتوانیم انتظار داشته باشیم که بیشتر مشخصات این گوشی نزدیک به Xiaomi 12 Pro باشد . البته در بحث طراحی و ویژگی های خاص ، قطعاً Xiaomi 12 Ultra همچون نیاکان خود ( Mi 11 Ultra و Mi 10 Ultra ) کمی با نسخه Pro متفاوت خواهد بود . علی ایحال پیش بینی میشود این گوشی در ماه جولای ( تیر 1401 ) رسماً معرفی شود .

همچنین ، زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، یک منبع خبری بسیار موثق اعلام کرد نسخه ای جدید و قدرتمندتر از Xiaomi 12 Pro به چیپست SM8475 ( یا همان اسنپدراگون 8 نسل 1+ ) مجهز خواهد شد . از آنجایی که اکنون تقریباً مشخص شده است شماره مدل “2206122SC” مربوط به Xiaomi 12 Ultra میباشد و اسم این گوشی در خبر مذکور آمده است ، به صورت حدودی میتوانیم بگوییم این گوشی در 3 ماهه سوم سال 2022 معرفی خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا