ردمیشیائومی

شیائومی با انتشار تیزرهایی جدید ، برخی مشخصات POCO M4 Pro 4G را برملا کرد .

اگر با ما همراه بوده باشید حتماً در جریان هستید که شیائومی قصد دارد در روز 28 فوریه ( 9 اسفند ) پرده از گوشی های POCO X4 Pro 5G و POCO M4 Pro 4G برای بازارهای جهانی بردارد . حال تنها یک روز پیش از آغاز کنفرانس مطبوعاتی این گوشی ها ، شیائومی با انتشار تیزرهایی برخی از مشخصات فنی POCO M4 Pro 4G را برملا کرده است . بر اساس اطلاعات ارائه شده ، با گوشی بسیار خوبی مواجه هستیم .

در تیزر اول شیائومی سراغ صفحه نمایش این گوشی رفته است . اینطور که گفته میشود ، POCO M4 Pro 4G به صفحه نمایشی 6.43 اینچی از نوع Super AMOLED با رزلوشن +FHD ، سلفی حفره ای در قسمت وسط ، درخشندگی پایه 1000 نیت ، نرخ نوسازی 90 هرتز ، پوشش کامل رنگ های DCI-P3 و کنتراست 4.500.000:1 مجهز خواهد شد ، که به ظاهر برای گوشی هوشمندی با این قیمت بسیار مناسب است .

در تیزر دوم متوجه شده ایم که این گوشی علاوه بر مجهز بودن به بلندگوی استریو ، به جک 3.5 میلی متری صدا نیز مجهز میباشد . همچنین ، در این گوشی شاهد بهره گیری از درگاه اینفرارد هم هستیم . در تیزر بعدی شیائومی برملا کرده است که این گوشی برای اولین بار به لانچر نسل دوم پوکو مجهز خواهد شد ، که علاوه بر پشتیبانی کامل از حالت تاریک ( Dark Mode ) ، هیچ تبلیغی را در خود جای نخواهد داد .

در تیزرهای بعدی شیائومی اشاره میکند این گوشی از استاندارد IP53 ( مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار ) برخوردار است و به صورت دقیق 179.5 گرم وزن دارد ! هنوز درباره دوربین این گوشی صحبتی مطرح نشده است ، اما با توجه به شکل ظاهری ، به نظر با دوربینی 3 گانه در این گوشی مواجه خواهیم بود ، که به ترتیب مجهز به سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی ، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهد شد . دوربین سلفی این گوشی نیز به ظاهر 16 مگاپیکسلی خواهد بود .

پیش بینی میشود این گوشی به چیپست Helio G96 مدیاتک ، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 33 واتی ، رم های نسل 4 یا LPDDR4x و حافظه داخلی سریع از نوع UFS 2.1 مجهز شود . همچنین ، در بحث طراحی ظاهری گویا شیائومی قصد دارد از پنلی مات برای این گوشی بهره بگیرد . در بحث رنگ بندی نیز ، قطعاً در این گوشی همچون سایر گوشی های پوکو شاهد رنگ زرد اختصاصی ، آبی و مشکی خواهیم بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا