شیائومیمی

با انتشار تصویری جدید از گارد Xiaomi 12 Ultra ، چیدمان دوربین این گوشی مجدداً لو رفت .

شاید شما هم با ما موافق باشید که Xiaomi 12 Ultra یکی از گوشی های شیائومی است ، که وجود آن با فراز و نشیب های زیادی همراه شد ! ابتدا معرفی این گوشی با سری Xiaomi 12 مطرح شد ؛ سپس گفته شد وارد خانواده Mix 5 میشود و با معرفی نشدن همراه برادران خونی خود ، نهایتاً چندی پیش مطلع شدیم که این گوشی تحت همان نام ، یعنی Xiaomi 12 Ultra در زمانی نامعلوم معرفی خواهد شد .

حال پس از مدتی بیخبری ، ساعاتی پیش یک منبع ناشناس با انتشار تصویر تصویری از گارد محافظ جدید Xiaomi 12 Ultra ، مجدداً دیدگان ما را به جمال این گوشی عجیب منور کرد . این تصاویر دقیقاً شایعات پیشین را تأیید میکنند و اشاره دارند این گوشی هوشمند به ماژول دوربینی بسیار بزرگ به صورت مستطیلی با دایره ای در قسمت مرکز مجهز خواهد شد و همانطور که میتوانیم انتظار داشته باشیم ، یک سوپرفون خواهد بود !

گفته میشود سایز صفحه این گوشی با Mi 11 Ultra تفاوتی نخواهد داشت ، اما ماژول دوربن به خوبی تغییر کرده است . نکته جالب اینجاست که این گارد طراحی شده توسط کمپانی MOCOLO به جای ایجاد محافظ برای دوربین خود را راحت کرده است و با دایره ای به پیشواز ماژول غول پیکر Xiaomi 12 Ultra رفته است . جالب اینجاست که گفته میشود این گوشی برای اولین بار در دنیا به سنسوری از سری IMX-8 سونی مجهز خواهد شد .

اگر این خبر صحت داشته باشد ، باید منتظر دوربینی بینظیر در این گوشی هوشمند باشیم که هر محصولی توان رقابت با آن را ندارد . اما زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، منبعی موثق خبر داد که شیائومی تصمیم گرفته است معرفی Xiaomi 12 Ultra را به نیمه دوم امسال موکول کند تا چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس معرفی شود . به نظر شیائومی از این زمان برای هر چه توانمندتر کردن این گوشی نیز بهره خواهد گرفت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محمد
محمد
میهمان
۱۴۰۰-۱۲-۱۸ ۱۲:۰۵

غول شیا داره آماده میشه

دکمه بازگشت به بالا