شیائومیمی

گوشی های Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro در کنار Xiaomi 12 Ultra معرفی خواهند شد !

هنوز چند ماهی از معرفی سری گوشی های Xiaomi 12 برای اولین بازار جهانی ( چین ) نمیگذرد که زمزمه معرفی نسخه ای بهبود یافته از آنها در کنار Xiaomi 12 Ultra به گوش میرسد . بر اساس مستندات موجود ، شیائومی قصد دارد گوشی های Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro را به عنوان نسخه ای بهینه شده از پرچمداران سری 12 معرفی کند ، که البته جای تعجب ندارد و اگر به مقالات قبلی ما برگردید ، میتوانید دلیل آنرا دریابید .

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که به دلیل مشکلات و معضلات بسیار زیادی که چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 به وجود آورد ، کوآلکام بر آن شد تا پیش از موعد مقرر دست به معرفی این چیپست با نام اسنپدراگون 8 نسل 1+ بزند ، که بر اساس شایعات در ماه May همراه با گوشی Xiaomi 12 Ultra رسماً معرفی خواهد شد . این چیپست همانطور که قبلاً برایتان بازگو کرده بودیم فعلاً با اسم رمز SM8475 شناخته میشود .

اما داستان دو گوشی جدید با پسوند S چیست !؟ اخیراً 2 گوشی مرموز موفق به کسب تأییدیه های لازم برای معرفی شدند و حتی در مرجع IMEI جهانی نیز رؤیت شدند . بر اساس اطلاعات موجود ، گوشی Xiaomi 12S با شماره مدل 2206123SC و گوشی Xiaomi 12S Pro با شماره مدل 2206122SC معرفی خواهند شد . گفته میشود اسم رمز گوشی اول « Unicorn » بوده و گوشی دوم با اسم رمز « Diting » شناخته میشود .

اگر درباره اسم رمز این گوشی ها کنجکاو هستید ، باید بگوییم که هر دوی این اسم های رمز به موجوداتی افسانه ای در فرهنگ کشور چین بازمیگردند . در باب مشخصات گوشی های Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro هنوز اطلاعات بیشتری در دست نیست ، اما با توجه به اینکه انتظار داریم این محصولات همراه با Xiaomi 12 Ultra در تاریخ 10 می ( 20 اردیبهشت ) معرفی شوند ، باید به زودی شاهد درز پیدا کردن اطلاعات بیشتری از این محصولات باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا