شیائومی

گزارش ویژه : سرانجام شیائومی قصد دارد به USB 3.0 مهاجرت کند !

بر اساس گزارشی تازه ، شیائومی در حال تست فناوری USB نسل 3.0 بر روی گوشی های جدیدش میباشد و ممکن است به زودی از این فناوری در گوشی های پرچمداران جدیدش ( سری Xiaomi 12S و Xiaomi 12 Ultra ) بهره بگیرد . این موضوع توسط یکی از منابع موثق و نزدیک به شیائومی اذعان شده است و حتی این منبع خبری تصویری از ابزار CIT نیز منتشر کرده است ، که این موضوع را به خوبی تأیید میکند .

برای اطلاعات بیشتر شما باید بگوییم که CIT یک ابزار تست سخت افزاری برای گوشی های شیائومی است ، که تعمیرکار میتواند با انتخاب گزینه کرنل ، اطلاعات زیادی درباره تنظیمات گوشی و حتی تست های متنوعی را انجام دهد . به عبارت دیگر ، وقتی این موضوع در کرنل گوشی های حال حاضر در حال تست میباشد ، بعید به نظر میرسد که فاصله چندانی تا بهره گیری از این تکنولوژی در گوشی های جدید داشته باشیم .

شیائومی سال هاست که از استاندارد USB 2.0 برای گوشی هایش بهره میگیرد و در طی سال های گذشته ، به دلیل استفاده از این استاندارد در گوشی های پرچمدارش همیشه مورد انتقاد قرار گرفته است . حال به نظر میرسد غول چینی دنیای تکنولوژی نهایتاً به خودش آمده است و به زودی شاهد بهره گیری از این تکنولوژی در گوشی های جدید خواهیم بود ، که تأثیر شگرفی در سرعت انتقال داده خواهد داشت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا