ردمیشیائومی

گوشی +Redmi Note 11T Pro در گیک بنچ رؤیت شد + مشخصات تازه از گوشی های این سری .

شیائومی 2 روز پیش رسماً اعلام کرد سری گوشی های Redmi Note 11T Pro در تاریخ 24 می معرفی خواهند شد . حال پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ، گوشی +Redmi Note 11T Pro در ابزار بنچمارک Geekbench رؤیت شد . این گوشی هوشمند همانطور که پیشتر نیز گفته بودیم ، با شماره مدل 22041216UC معرفی خواهد شد . در بنچمارک درز پیدا کرده ، چیپست این گوشی 8 هسته ای با 4 هسته قدرتمند 2.85 گیگاهرتزی و 4 هسته 2.00 گیگاهرتزی قید شده است .

به صورت دقیق و رسمی میدانیم این گوشی قدرت خود را از چیپست Dimensity 8100 مدیاتک میگیرد ، که پیشتر در Redmi K50 Pro به کار گرفته شده بود . این گوشی در بنچمارک درز پیدا کرده با 8 گیگابایت حافظه رم و اندروید 12 حاضر شده است . همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد ، این محصول موفق شده است در اولین تست های خود رکورد خارق العاده 4.170 در بخش تک هسته و 6.379 در بخش چند هسته ای را به ثبت برساند .

اما میرویم سراغ تیزرهای رسمی و جدید شیائومی . بر اساس تیزرهای جدید ، گوشی های سری Redmi Note 11T Pro به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل LCD و تکنولوژی LTPS ( که نرخ نوسازی 15 تا 144 هرتز را برای کاربر به ارمغان می آورد ) ، فناوری Dolby Vision ، گواهینامه محافظت از چشم در برابر نورهای مضر آبی ، فناوری DC Dimming و رزلوشن +FHD مجهز خواهند شد ، که توسط TCL ساخته میشود .

جالب اینجاست که این صفحه نمایش موفق به کسب گرید +A از بنیاد Display Mate شده است ! فعلاً یک رنگ از این مجموعه با نام Atomic Grey ( خاکستری روشن ) رونمایی شده است . شیائومی میگوید در این سری گوشی ها برای اولین بار در دنیا از زبان طراحی « DECO » بهره گرفته است . این بدان معناست که تمامی جزئیات طراحی با هم در ارتباط هستند و علاوه بر فریم آلومینیومی بسیار مقاوم ، این گوشی ها به بدنه ای از جنس شیشه با طراحی خاص مجهز خواهند شد .

همچنین ، شیائومی دقایقی پیش درباره دوربین اصلی گوشی های این سری نیز اظهار نظر کرد . بر اساس تیزر جدید منتشر شده ، گوشی های سری Redmi Note 11T Pro به دوربین اصلی 3 گانه با سنسور قدرتمند 64 مگاپیکسلی GW1 سامسونگ مجهز خواهند شد . این سنسور سایزی برابر با 1/1.72 اینچ و پیکسل هایی برابر با 1.6 میکرونی دارد . در تیزرهای دیگری نیز شیائومی تأیید کرد گوشی های این سری به جک 3.5 میلی متری و بلوتوث 5.3 ( با پشتیبانی از کدک جدید LC3 ) مجهز خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا