شیائومیمی

شایعه یا واقعیت ؟ Xiaomi 12 Ultra تنها برای یک منطقه در دنیا عرضه خواهد شد !

ماه هاست طرفداران محصولات شیائومی منتظر معرفی گوشی Xiaomi 12 Ultra هستند و تقریباً تمام رسانه ها انتظار معرفی این گوشی را میکشند ؛ چون بر اساس اطلاعات دقیق درز پیدا کرده ، این محصول به قدرتمندترین سیستم دوربین دنیا مجهز خواهد شد . پیش از این شایعات بسیار زیادی درباره کنسل شدن پروژه معرفی این گوشی مطرح شده بود و حتی در مقطعی شایعه شد Xiaomi Mix 5 Pro جایگزین این محصول خواهد شد .

اما طی ماههای اخیر تمام نشانه ها حاکی از این هستند که شیائومی به زودی ( تا ماه آینده میلادی ) پرده از Xiaomi 12 Ultra برخواهد داشت . حال بر اساس گزارشی که دقایقی پیش به دست تحریریه شیائومی پارس رسیده است ، به نظر میرسد که نباید دیگر منتظر این گوشی باشیم ! در واقع داستان از این قرار است که یکی از منابع موثق و نزدیک به شیائومی گفته است گوشی های سری Xiaomi 12S و Xiaomi 12 Ultra به چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز خواهند شد .

ضمن این گزارش ، منبع خبری ما اشاره میکند که متأسفانه شیائومی تصمیمی برای معرفی این گوشی ها در بازارهای بین المللی ندارد و هر 3 گوشی در انحصار بازار چین باقی خواهند ماند ! این موضوع تا حدود بسیار زیادی با عقل جور درمی آید ، چون شیائومی هر 3 عضو خانواده Xiaomi 12 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد ؛ در حالی که در نسل های قبل ( سری 10 ) شاهد معرفی نسخه Pro برای بازارهای جهانی و عدم معرفی نسخه الترا برای این بازار بودیم ؛ اما در سری 11 نسخه Pro برای بازارهای جهانی حذف شد و نسخه Ultra به جای آن معرفی شد !

حال مشخص نیست نظر شیائومی تا دقیقه 90 چه خواهد شد و شاید بر اساس وضعیت فروش این گوشی و استقبال کاربران ، شاهد معرفی Xiaomi 12 Ultra برای بازارهای جهانی نیز باشیم . یکی از دلایلی که ممکن است شیائومی را وادار به چنین تصمیمی کند ، مالیات های سنگین در بازار کشورهای اروپایی است ، که موجب میشود غول چینی دنیای تکنولوژی یک قدم به عقب برگردد و محصولات سوپر پرچمدار خود را در انحصار بازار چین نگاه دارد . نظر شما در این باره چیست ؟!

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا