شیائومیمی

عجیب و غیرقابل باور : سرعت شارژ Xiaomi 12 Ultra لو رفت !

این روزها باید منتظر خبرها و اتفاقات بیشتری پیرامون سری گوشی های Xiaomi 12S و Xiaomi 12 Ultra باشیم ؛ چون بر اساس شایعات این گوشی ها ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد و با نزدیک شدن به زمان معرفی ، اطلاعات بیشتری از آنها به بیرون درز پیدا میکند . پیش از این بر اساس مجوزهای صادر شده توسط 3C ، مطلع شدیم که Xiaomi 12 Ultra به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز خواهد شد .

حال دقایقی پیش با انتشار مجوزی جدید از این گوشی ، مشخص شده است که گوشی Xiaomi 12 Ultra به سرعت شارژ 67 واتی مجهز خواهد شد !!! اگر به خاطر داشته باشید ، سال گذشته گوشی Mi 11 Ultra به باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ 67 واتی مجهز شده بود و با توجه به اینکه اکنون اکثر گوشی های قاتل پرچمدار شیائومی نیز به شارژ 120 واتی مجهز هستند ، این موضوع کمی نا امید کننده به نظر میرسد !

اگر به تصویر منتشر شده از مجوز 3C دقت کنید ، گوشی Xiaomi 12 Ultra با شماره مدل « 2203121C » به شارژ MDY-12-EF مجهز خواهد شد ، که همان شارژ 67 واتی است . جالب اینجاست که 3 گوشی دیگر Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro نسخه Dimensity 9000 به همراه Xiaomi Mix Fold 2 نیز به همین سرعت شارژ مجهز خواهند شد و تا به این لحظه اطلاعاتی درباره سرعت شارژ Xiaomi 12S Pro نسخه اسنپدراگون مشخص نیست .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا