شیائومیردمی

تماشا کنید : اولین تصویر واقعی از Redmi Pad 5G به بیرون درز پیدا کرد !

اگر به خاطر داشته باشید ، چندی پیش گفتیم شیائومی در نظر دارد به زودی از اولین تبلت ردمی با نام Redmi Pad 5G پرده بردارد . حتی چندی پیش در یک نظرسنجی ردپای اولین تبلت ردمی دیده شد . حال دقایقی پیش اولین تصویر واقعی از این تبلت به بیرون درز پیدا کرده است . اینطور که در تصاویر به نظر میرسد ، این تبلت به بدنه ای متالیک و یک دوربین بزرگ در قسمت پشت مجهز میباشد .

این تبلت در ماه ژوئن با شماره مدل 22081281AC موفق به کسب تأییدیه های لازم از CMIIT و 3C شده بود . هنوز درباره این تبلت اطلاعات زیادی در دست نمیباشد ، اما بر اساس تأییدیه CMIIT این تبلت از باندهای کاری نسل 5 و وایفای 6 بهره میبرد . از طرفی ، تأییدیه 3C برای این تبلت آشکار کرده بود که به شارژ 67 واتی مجهز خواهد شد ، اما هنوز اطلاعاتی درباره باتری این محصول در دست نیست .

بر اساس اطلاعات پیش درز پیدا کرده ، گفته میشود که این تبلت به چیپست مدیاتک مجهز خواهد شد . همچنین ، گفته میشود این تبلت نسخه ای Pro یا حرفه ای ( Redmi Pad Pro 5G ) با چیپستی قویتر از مدیاتک نیز خواهد داشت . در باب رابط کاربری این تبلت نیز گفته میشود شاید به نسخه ای سبک تر از رابط کاربری MIUI ( احتمالاً MIUI Lite ) مجهز شود ، که به ظاهر در آینده برای محصولات مقرون به صرفه مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

پیشتر در شیائومی پارس خواندید غول چینی دنیای تکنولوژی در حال کار بر روی 4 تبلت میباشد . در بین محصولاتی که در خبر مذکور برای شما تشریح کردیم ، یکی از این تبلت ها ( با شماره مدل 22081281AC و اسم رمز L81A ) احتمالاً با نام Redmi Pad 5G عرضه خواهد شد . همچنین ، گفته بودیم 3 مدل دیگر ( L81 ، L82 و L83 ) از سری Xiaomi Pad هستند ( سری Xiaomi Pad 6 ) و به زودی برای بازار چین و سپس بازارهای جهانی معرفی خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا