شیائومیسایر محصولات

شیائومی از تلویزیون Xiaomi Smart TV 5A Pro با قیمتی رقابتی برای بازارهای جهانی پرده برداشت .

خبر کوتاه بود و جذاب ! شیائومی از تلویزیون هوشمند Xiaomi Smart TV 5A Pro برای بازارهای جهانی پرده برداشت . این تلویزیون هوشمند که پیشتر ( ماه آوریل ) برای بازار چین معرفی شده بود ، هم اکنون به صورت رسمی برای بازارهای جهانی معرفی شده است . این محصول نسل جدید و ادامه دهنده راه Mi TV 4A Pro میباشد ، که 3 سال پیش برای بازارهای جهانی معرفی شده بود . اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصول بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید …

 

« مشخصات ، طراحی و قیمت »

این تلویزیون هوشمند فعلاً در یک نسخه با صفحه نمایشی 32 اینچی عرضه شده است . این صفحه نمایش از کیفیت HD بهره برده و تقریباً از نسبت بدنه به صفحه نمایش 96 درصدی برخوردار میباشد . قطورترین قسمت این تلویزیون پایین آن میباشد ، که لوگوی شیائومی در مرکز آن حک شده است . در قسمت پایین برند شیائومی نیز یک نشانگر LED دیده میشود ، که زیبایی بصری این محصول را بیشتر میکند .

تلویزیون شیائومی 5A Pro
تلویزیون شیائومی 5A Pro

در بخش صدا ، این محصول به بلندگوی دو گانه ( با اسپیکرهای 24 واتی ) مجهز و توسط صدای دالبی شخصی سازی شده است . در بخش سخت افزاری ، شیائومی برای این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده 4 هسته ای با هسته های ARM Cortex A-55 بهره گرفته است ، که با 1.5 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی ، به سادگی از پس نیازهای کاربر برمی آید و شما را برای اجرای فرامین لنگ نمیگذارد .

این تلویزیون در بدو عرضه با رابط کاربری MIUI PatchWall بر پایه اندروید 11 به دست کاربران خواهد رسید و امکاناتی چون کروم کست داخلی و دستیار گوگل را در اختیار کاربران میگذارد . این تلویزیون به صورت پیشفرض با نرم افزارهای IMDB ، پخش زنده شبکه های ورزشی ، حالت کودک و … به دست کاربران میرسد . شیائومی برای این تلویزیون 200 دلاری از سه پورت HDMI 2.1 ، دو پورت USB ، بلوتوث 5.0 ، وایفای 2 بانده ، ALLM و Miracast نیز بهره گرفته است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا