ردمیشیائومی

سورپرایز : خود را برای Redmi Note 8 نسخه 2021 آماده کنید !

بر اساس اطلاعات رسمی موجود ، گوشی Redmi Note 8 تا به امروز پرفروش ترین گوشی از سری ردمی میباشد و بالاترین فروش کل گوشی های ردمی باز هم متعلق به سری Note 8 میباشد . پس به نوعی بعید نیست اگر انتظار داشته باشیم شیائومی در حال کار بر روی نسخه ای جدید از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی ردمی باشد .

داستان از اینجا شروع شد که چند روز پیش گوشی هوشمندی با اسم درون سازمانی “M1908C3JGG” در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ظاهر شد . حال شب گذشته با انتشار لیستی از کدهای IMEI گوشی های هوشمند شیائومی ، مشخص شد این محصول از خانواده Note 8 میباشد ! این موضوع توسط یکی از درز دهندگان مشهور دنیای فناوری که در حال زیر نظر گرفتن پیج رسمی شیائومی بود لو رفت .

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی منابع دیگر ، Redmi Note 8 (2021) با اسم رمز “Biloba” شناخته شده و گفته میشود تنها برای بازارهای جهانی ، روسیه و اروپا میباشد . حال ، خارج از گوشی “M1908C3JGG” ، گفته میشود گوشی هوشمندی با اسم درون سازمانی “M1908C3J1” نیز مربوط به همین سری است و احتمالاً با 2 نسخه از یک گوشی مواجه خواهیم بود .

اگر بخواهیم بر اساس اطلاعات دیتابیس رسمی FCC پیش برویم ، به نظر میرسد RN8 2021 به صفحه نمایشی با پنل IPS ، سلفی با بریدگی قطره ای و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد . سایز صفحه این گوشی هنوز مشخص نیست ، اما گفته میشود قلب تپنده آن قدرتش را از چیپست Helio G85 مدیاتک میگیرد و به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با باتری 4.000 میلی آمپر/ساعتی ، شارژ 22.5 واتی ، اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا