سایر محصولاتشیائومی

اختصاصی : تصاویر و ویدئوی ایرباد Mi Air 2 Pro لو رفت !

شیائومی خود را برای معرفی ایرباد جدید و بیسیمش ، Mi Air 2 Pro در کشور چین آماده میکند . حال تنها چند روز پیش از معرفی رسمی این محصول ، اطلاعات کامل ، تصاویر واقعی و حتی ویدئوی این ایرباد به بیرون درز پیدا کرده است . در ویدئوی این محصول به یک ویژگی خارق العاده Mi Air 2 Pro اشاره میشود ، فعالسازی حالت نویز کنسلینگ این ایرباد بدون نیاز به گوشی هوشمند !

جالب اینجاست که این ایرباد 3 حالت ویژه برای حذف نویز خواهد داشت : حذف نویز فعال ، حذف نویز منفعل ( پویا ) و حذف نویز با حالت صدای محیط . نکته جالب تر اینجاست که با کمک اینفرارد ، ایرباد میتواند تشخیص دهد که کاربر در کدام یک از این حالت ها قرار دارد و در صورتی که تنها یک سری را بر گوش بگذارید ، حالت حذف نویز منفعل یا پویا فعال نخواهد شد ، چون برای فعالسازی این حالت نیاز به گذاشتن هر دو سری در گوش میباشد .

بر اساس تصاویر نیز ، میتوانیم شباهت بی اندازه این ایرباد را نسبت به Airpod Pro اپل درک کنیم . البته قسمت سری این محصول زاویه دار است و قسمت سری از سیلیکونی پوشیده شده است ، که تفاوتی را در طراحی ایجاد میکند . گفته میشود این ایرباد تنها 6.5 گرم وزن خواهد داشت و در درون گوش قرار خواهد گرفت . شیائومی برای این محصول خارق العاده از 3 میکرفون اختصاصی بهره گرفته است .

به نظر شیائومی برای این محصول از درایورهای بزرگ 12 میلی متری بهره خواهد گرفت و توانایی حذف نویز تا 35 دسی بل را خواهد داشت . بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده این ایرباد از شارژ وایرلس ، قابلیت بیدار شدن خودکار از خواب ( حالت ذخیره مصرف انرژی ) ، متصل شدن خودکار ، عمر باتری 7 ساعته سری ها با یکبار شارژ کامل و 28 ساعت شارژدهی با کمک محفظه پشتیبانی به عمل خواهد آورد . در پایان بهتر است با یکدیگر به تماشای ویدئوی کوتاه درز پیدا کرده از این ایرباد بنشینیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا