شیائومیردمیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

شیائومی از Redmi Note 12 Pro Speed Edition با چیپست اسنپدراگون 778G و دوربین 108 مگاپیکسلی پرده برداشت.

شیائومی دیروز عصر همراه با سری گوشی های Redmi K60، پرده از پنجمین عضو خانواده ردمی نوت 12 نیز برداشت. این گوشی که Redmi Note 12 Pro Speed Edition نام دارد، با تکیه بر قدرت سخت افزاری آمده است تا عاشقان سرعت را مجذوب خود کند. در این مطلب سعی داریم ضمن بررسی مشخصات برتر این گوشی، ببینیم که آیا وارد کشور عزیزمان میشود یا خیر. با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید…

صفحه نمایش

گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition به صفحه نمایشی AMOLED با سایز 6.67 اینچی مجهز میباشد، که در قسمت مرکز آن یک سلفی حفره ای جاخوش کرده است. صفحه نمایش این گوشی از رزلوشن تصویر +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره میبرد و ضمن بهره مند بودن از درخشندگی پایه 900 نیت، از تکنولوژی +HDR10 نیز پشتیبانی میکند.

سخت افزار

همانطور که از نام این گوشی برمی آید، با گوشی هوشمندی پرسرعت مواجه هستیم. شیایومی برای این محصول از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 778G بهره گرفته است. این چیپست با نهایتاً 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، مجموعه ای خوب را در اختیار کاربرانی قرار میدهد که دنبال سرعت مناسبی برای اجرای بازی ها و برنامه ها میگردند. با توجه به سخت افزار قدرتمند، شیاومی برای کنترل دما از یک سیستم خنک کننده اختصاصی 12 لایه بهره گرفته است.

ردمی نوت 12 پرو (سمت راست) در کنار ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن (سمت چپ)

دوربین

این گوشی در قسمت پشت به سیستم دوربینی 3 گانه مجهز شده است. ماژول دوربین این گوشی مستطیلی و شبیه به سایر اعضای خانواده ردمی نوت 12 میباشد، با این تفاوت که جای لوگوی Redmi در آن عوض شده است و همچون سری گوشی های جدید پوکو، به کنار ماژول انتقال یافته است. به ترتیب در این گوشی شاهد بهره گیری از یک سنسور 108 مگاپیکسلی (HM2 سامسونگ) با لنز عریض، یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو هستیم. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی میباشد.

باتری و سایر ویژگی‌ها

شاومی برای این محصول از یک باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی بهره گرفته است. این گوشی از درب کارخانه با MIUI 14 بر پایه اندروید 12 به دست کاربران میرسد، اما در صف دریافت اندروید 13 میباشد. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند میتوان به سنسور اثر انگشت در بدنه کناری، بلندگوی استریو شخصی سازی شده توسط Dolby Atmos، درگاه شارژ نوع C، جک 3.5 میلی متری صدا، وایفای 6، یلوتوث 5.2، موتور ویبره خطی و درگاه اینفرارد اشاره کرد.

قیمت، رنگ ها و زمان عرضه

این گوشی هوشمند از هم اکنون برای عرضه آماده است. این محصول در رنگ های جذابی چون سبز، آبی و مشکی عرضه خواهد شد. به ترتیب کاربران میتوانند این گوشی را در 3 نسخه با حافظه های رم 6، 8 و 12 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی تهیه کنند. قیمت نسخه های مختلف این گوشی به شرح زیر است.

نسخه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 243 دلار

نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 258 دلار

نسخه با حافظه رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 287 دلار

قیمت و زمان عرضه در ایران

از آنجایی که این محصول برای بازار چین معرفی شده است، نمیتوان انتظار ورود رسمی آنرا به بازار کشور عزیزمان ایران داشت؛ اما ممکن است به صورت غیر رسمی و سفارشی پا به ایران بگذارد. البته اگر این گوشی برای بازارهای جهانی معرفی شود، قطعاً به صورت رسمی با گارانتی 18 ماهه وارد ایران عزیزمان خواهد شد. در نظر داشته باشید که سری ردمی نوت 12 در اولین روزهای سال 2023 برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

مشخصات Redmi Note 12 Pro Speed Edition در یک نگاه
مشخصات Redmi Note 12 Pro Speed Edition در یک نگاه
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا