بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومی

بروزرسانی MiUi 12 به دست کاربران نسخه جهانی Redmi Note 8T رسید !

به جرأت یکی از مورد انتظارترین بروزرسانی های MiUi 12 ، انتشار این نسخه از رابط کاربری شیائومی برای گوشی های سری Redmi Note 8 است ، چون پرفروش ترین محصولات شیائومی در دنیا هستند و کاربران زیادی چشم به راه این بروزرسانی سیستمی هستند . البته دلیل این تأخیر نیز وسواس بسیاز زیاد شیائومی بر روی بروزرسانی این سری گوشی هاست و میخواهد بهترین نسخه از رابط کاربری خود را به دست کاربران پرفروش ترین محصولش برساند .

بروزرسانی MiUi 12 از اوایل ماه جاری میلادی برای گوشی Redmi Note 8 در کشور چین منتشر شد و اکنون این بروزرسانی به دست کاربران نسخه جهانی گوشی Redmi Note 8T رسیده است . این بروزرسانی با شماره ساخت 12.0.1.0 عرضه شده و بر اساس اندروید 10 میباشد . نکته جالب اینجاست که این بروزرسانی با خود وصله های امنیتی ماه جاری میلادی را نیز به همراه دارد و یکی از بروزرترین آپدیت های شیائومی است .

گفتنی است این بروزرسانی در حال حاضر برای چندین منطقه در رام جهانی در حال انتشار بوده و به زودی به دست کاربران اروپا نیز میرسد . همچنین ، با انتشار این بروزرسانی یک قدم دیگر به انتشار بروزرسانی مذکور برای گوشی Redmi Note 8 نیز نزدیک شده ایم و پروسه انتشار بروزرسانی MiUi 12 برای گوشی محبوب ردمی نوت 8 باید به زودی آغاز شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا