شیائومیمی

رسمی : تاریخ معرفی ، محصولات و برخی ویژگی های سری Xiaomi 12 توسط شیائومی تأیید شد !

مدتی است خبرهای زیادی از سری گوشی های Xiaomi 12 به گوش میرسد و با توجه به اینکه تاریخ دقیقی از زمان معرفی این سری گوشی ها نداشتیم ، در برخی از خبرها سرنخ هایی در اختیارتان گذاشتیم . پیش از این رسانه های زرد تاریخ معرفی این سری گوشی ها را اوایل ماه دسامبر اعلام کردند ، اما از ابتدا گفتیم این محصولات پایان دسامبر معرفی خواهند شد و اکنون با تأیید رسمی شیائومی این مهم مشخص شده است .

بارها اذعان کردیم همیشه پیش از معرفی رسمی گوشی های هوشمند شیائومی ، غول چینی دنیای تکنولوژی دست به انتشار تیزرهایی از ویژگی محصولات خود میزند . حال شیائومی ساعاتی پیش با انتشار چند تیزر تبلیغاتی اعلام کرد گوشی های سری شیائومی 12 در تاریخ 28 دسامبر ( 7 دی ماه ) رسماً معرفی خواهند شد . اما مؤسس شیائومی علاوه بر این موضوع ، درباره محصولاتی که در این مراسم معرفی خواهند شد نیز اظهار نظر کرده است .

بر اساس پست آقایِ Lei Jun ، آقایِ Lu Weibing و آقایِ Wang Teng Thomas ، در مراسم روز 28 دسامبر شیائومی علاوه بر MIUI 13 پرده از 3 گوشی Xiaomi 12 Pro ، Xiaomi 12 و Xiaomi 12X خواهد برداشت . پیش از این برایتان گفته بودیم که این گوشی ها به ترتیب با شماره مدل های 2201123C ، 2112123AC و 2201122C معرفی خواهند شد . هر چند فعلاً اطلاعات کمی از این سری گوشی ها داریم ، اما گفته میشود Xiaomi 12 و Xiaomi 12X به شارژ 67 واتی مجهز خواهند شد ، در حالی که Xiaomi 12 Pro به شارژ 120 واتی مجهز میگردد .

در پوستری دیگر ، تأیید شده است که گوشی های این سری به قدرتمندترین چیپست کوآلکام تا به امروز ، Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهند شد . همچنین ، در پوستر آخر ، شاهد طراحی ظاهری قسمت مقابل و کناری این سری گوشی ها هستیم . بر اساس تصویر منتشر شده ، این سری گوشی ها به سلفی حفره ای در قسمت وسط مجهز خواهند شد و اگر بخواهیم بر اساس این تصویر قضاوت کنیم ، گویا 2 گوشی Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro به صفحه نمایشی استاندارد ( 6.67 اینچی ) و Xiaomi 12X به صفحه ای کوچکتر ( شاید 6.2 اینچی ) مجهز شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا