اخبار ویژهشیائومی

جاه طلبانه ترین طرح شیائومی برای سال آینده کلید خورد !

شیائومی ، غول چینی دنیای تکنولوژی است ، که در طی تنها 10 سال توانسته است علاوه بر ورود و تمرکز بر روی بیشتر حیطه های تکنولوژی روز دنیا ، سهم بسیار زیادی از بازارهای جهانی را به دست آورد . اما گویا مأموریت شیائومی به همینجا خلاصه نمیشود و این کمپانی خوش نام قصد دارد سال آینده میلادی جای بزرگانی چون هوآوی و اپل را در بازارهای جهانی گرفته و تبدیل به دومین برند در بحث فروش گوشی های هوشمند شود .

بر اساس گزارش رسمی منتشر شده از سوی شیائومی ، غول چینی قصد دارد ظرفیت تولید کارخانه های خود را فراتر برده و سال آینده میلادی حدود 240 میلیون گوشی هوشمند عرضه کند ! این میزان بسیار بیشتر از رقمی است که برای سال جاری میلادی در نظر گرفته شده بود و یک حرکت جاه طلبانه از سوی شیائومی است . این موضوع به روشنی بیان میدارد که شیائومی قصد دارد جای اپل و هوآوی را در بحث فروش گوشی تصاحب کند .

برای اطلاع بد نیست بدانید شیائومی در حال حاضر چهارمین برند دنیا از لحاظ فروش گوشی های هوشمند میباشد . نکته جالب اینجاست که شیائومی به تمامی فروشندگان خود در سراسر دنیا گفته است باید هدفی بالغ بر فروش 300 میلیون گوشی هوشمند برای سال آینده را در نظر داشته باشند تا به این ترتیب بتواند با درصدی واقع بینی ، موفق به فروش 240 میلیون گوشی هوشمند در سال آینده میلادی شده و خود را به رتبه دوم برساند .

چون اپل معمولاً 200 میلیون گوشی هوشمند در هر سال به فروش میرساند و با توجه به تحریم های کمپانی هوآوی از سوی آمریکا و جدایی زیرمجموعه Honor از هوآوی ، پیش بینی میشود برنامه های شیائومی درست از آب بیرون بیاید . هوآوی پیش از این در سال 2019 میلادی موفق به فروش 240 میلیون گوشی هوشمند شده بود ؛ اما با تحریم های آمریکا ، فروش این کمپانی با سابقه با افتی بسیار شدید همراه شد و راه را برای سبقت گرفتن کمپانی های دیگر باز گذاشت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا