ویدئوردمیشیائومیمحتوای ویدئویی شیائومی

تماشا کنید: جعبه گشایی Redmi Pad شیائومی پیش از معرفی رسمی!

همانطور که مطلع هستید، شیائومی قصد دارد چند روز دیگر پرده از سری گوشی های Xiaomi 12T و تبلت اقتصادی Redmi Pad برای بازارهای جهانی بردارد. پیش از این گفتیم باید دقیقه 90 منتظر تصاویر، اطلاعات کامل و حتی ویدئوهایی از محصولاتِ پیشِ رو باشیم و اکنون جعبه گشایی تبلت اقتصادی ردمی پیش از معرفی رسمی به دست شیائومی پارس رسیده است! این ویدئو حدود 11 دقیقه است و ضمن جعبه گشایی، بررسی تبلت مذکور را هم انجام میدهد! همانطور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد، این تبلت به 4 بلندگو مجهز خواهد شد.

بلندگوهای این دستگاه در قسمت فوقانی و تحتانی قرار دارند (یک جفت در بالای تبلت و یک جفت در پایین). این تبلت به ظاهر همراه خوبی برای سرگرمی شماست، چون با صدای دالبی اتموس میتوانید نهایت لذت را از کیفیت صدای آن ببرید. دکمه پاور این تبلت در قسمت بالا قرار گرفته است و دکمه های کم و زیاد کردن صدا و شیار اختصاصی مموری کارت در سمت راست قرار دارند. در قسمت پشت شاهد سیستم دوربینی تک سنسوره هستیم، که در یک جزیره مستطیلی کوچک جاخوش کرده است.

تصویر جعبه Redmi Pad شیائومی
تصویر جعبه Redmi Pad شیائومی

در قسمت پشت شاهد دوربینی 8 مگاپیکسلی بدون فلش LED هستیم و در قسمت مقابل نیز در سمت راست حاشیه صفحه نمایش، سنسوری 8 مگاپیکسلی گنجانده شده است. کاور روی تبلت میگوید این محصول به صفحه نمایشی 10.6 اینچی با پنل LCD، رزلوشن تصویر 1200×2000، نرخ نوسازی 90 هرتز،چیپست Helio G99 مدیاتک، 4 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 8.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 18 واتی مجهز خواهد شد. این محصول با شارژر 22.5 واتی داخل جعبه به دست کاربران میرسد. توصیه میکنیم این ویدئو را از دست ندهید…

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا