شیائومیمی

کوله باری از اطلاعات جدید پیرامون پرچمداران سری Mi 11 به بیرون درز پیدا کرد .

شیائومی در نظر دارد تا پایان ماه جاری میلادی پرده از گوشی های سری Mi 11 بردارد ، که پرچمداران این کمپانی هستند . بر اساس اطلاعات تازه ای که یکی از منابع نزدیک به شیائومی برملا کرده است ، شیائومی در سال 2021 میلادی قصد رونمایی از حدأقل 2 دسته گوشی با چیپست اسنپدراگون 888 را دارد ، که بر اساس اطلاعات موجود 2 خانواده از دو زیرمجموعه Mi و Redmi خواهند بود ، دقیقاً همانند اتفاقی که امسال پیرامون گوشی های سری Mi 10 و K30 روی داد .

از طرفی دیگر ، ساعاتی پیش یک گوشی هوشمند با اسم درون سازمانی M2011K2C موفق به دریافت تأییدیه شبکه های مخابراتی نسل 2 تا 5 از وزارت ارتباطات کشور چین شده است ، که پیش بینی میشود گوشی Mi 11 شیائومی باشد . پیش از این نیز چنین گوشی هوشمندی با اسم درون سازمانی مشابه ، در تست های بنچمارک GeekBench ظاهر شده بود ، که ما نتایج آنرا قبلاً با شما به اشتراک گذاشته بودیم .

و نکته جالب تر اینجاست که دقیقاً در زمان نگارش این خبر ، یک منبع ناشناس با انتشار تصویری که در فوق میتوانید مشاهده کنید ، ادعا کرده است که این محافظ ها مربوط به گوشی Mi 11 Pro هستند . اگر به تصاویر دقت کنید ، بر اساس چیزی که شاهد هستیم ، به نظر نسخه Pro به دوربینی 4 گانه با سنسوری پریسکوپی مجهز خواهد شد و چیدمان دوربین افقی است . البته هنوز صحت این تصویر را نمیتوان تأیید کرد ، پس توصیه میکنیم آنرا فعلاً با نمک شایعه میل کنید !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا