بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

شیائومی MIUI 12.5 Enhanced Edition را معرفی کرد + لیست دستگاههای دریافت کننده

اگر با شیائومی پارس همراه بوده باشید ، حتماً در جریان هستید که دیروز عصر شیائومی در کنفرانسی چندین ساعته و بسیار مفصل ، دست به معرفی گوشی می میکس 4 و تبلت های سری Mi Pad 5 زد . همانطور که در جریان هستید ، در مراسم مذکور شیائومی از نسخه جدید رابط کاربری خود برای تبلت ها با نام MIUI For Pad رونمایی کرد . اما این تنها رابط کاربری معرفی شده در مراسم دیروز نبود .

در واقع بسیاری منتظر معرفی MIUI 13 در مراسم دیروز بودند و شایعات بسیار زیادی پیرامون این قضیه منتشر شده بود ، اما پیش از این در خبرها گفته بودیم فعلاً نباید دلتان را برای این رابط کاربری صابون بزنید ، چون حدأقل چندین ماه با معرفی MIUI 13 فاصله داریم . ولی شیائومی دیروز دست خالی به مراسم معرفی لوکس ترین گوشی سری Mi نیامده بود و با خود ارمغانی برای سایر کاربران آورده بود .

این هدیه شیائومی ، نسخه ای بهبود یافته یا به اصطلاخ خودِ شیائومی Enhanced Edition رابط کاربری MIUI 12.5 میباشد . اما MIUI 12.5 با MIUI 12.5 EE چه فرقی دارد ؟ شیائومی میگوید در نسخه بهبود یافته رابط کاربری MIUI 12.5 بیش از 160 مشکل جدّی سیستمی را برطرف کرده است و بالغ بر 224 برنامه سیستمی که مشکلات حاد داشتند را تعمیر کرده است .

همچنین ، شیائومی اذعان میکند بازنگری ویژه ای در رابط کاربری MIUI 12.5 کرده است تا سرعت اجرای برنامه ها در نسخه بهبود یافته بهتر از قبل شود و به سطح آرمانی برسد . شیائومی میگوید با کمک کاربران و مهندسین بخش مربوط به بروزرسانی ها ، در طی 6 ماه گذشته تمامی مشکلاتی که گزارش شده بود را جمع آوری کردند و کلیه این مشکلات را در نسخه بهبود یافته برطرف کرده اند .

شیائومی توضیح میدهد MIUI 12.5 EE در واقع ویژگی جدیدی به رابط کاربری اضافه نمیکند ، اما در پَسِ پرده 4 بهبود را ایجاد میکند . اولین بهبود ، Liquid Storage نام دارد ، که به نظر راه حلی توسعه داده شده برای بهبود استفاده از مکانیزم های خواندن و نوشتن اطلاعات میشود . ویژگی دوم Atomic Memory نام دارد و اینطور که گفته میشود ، مکانیزم جدیدی را برای بهبود استفاده از حافظه رم در اختیار سیستم قرار میدهد . ویژگی سوم Focus Calculation نام دارد ، که به نظر کمک میکند منابع سیستمی کمتری مصرف شود و در زمان بیکاری ، مصرف انرژی بسیار بهینه شود . ویژگی آخر نیز Intelligent Balance نام دارد و گفته میشود با ایجاد توازنی بین کارایی بهبود یافته و مصرف بهینه ، در صدد انتخاب الگویی مناسب برخواهد آمد .

شیائومی فعلاً لیست دستگاههایی را که در فاز ابتدایی این بروزرسانی را تجربه میکنند متشر کرده است . هر چند این بروزرسانی فعلاً برای گوشی های با رام چین عرضه میشود ، اما غول چینی دنیای تکنولوژی اطمینان داده است به زودی این بروزرسانی به دست کاربران نسخه جهانی نیز خواهد رسید ، که ما قطعاً آنها را به اطلاع شما خواهیم رساند . لیست اولیه به شرح زیر است و پروسه انتشار آن از 13 آگوست ( 22 مرداد ) آغاز خواهد شد :

– گوشی Mi Mix 4

– گوشی های Mi 11 Pro ، Mi 11 و Mi 11 Ultra

– گوشی های Mi 10 Pro ، Mi 10S ، Mi 10 و Mi 10 Ultra

– گوشی های Redmi K40 و Redmi K40 Pro

– گوشی های Redmi K30S Pro و Redmi K30S Ultra

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا