بلک شارکشیائومی

ویژه : شیائومی اکسسوری های جدید BlackShark را معرفی کرد .

شیائومی در واپسین روزهای سال 2020 میلادی و تنها 1 روز پیش از معرفی سری گوشی های Mi 11 ، دست به معرفی لوازم جانبی جدیدی از زیرمجموعه بلک شارک زده است ، که برخی از آنها مخصوص اپلی ها و برخی مخصوص اندرویدی هاست . در این بین ما کابل مخصوص آیفون و اندروید بلک شارک ، دکمه های مخصوص بازی بلک شارک و شارژر بلک شارک را داریم ، که در ادامه به توضیح مختصر آنها خواهیم پرداخت .

 

« شارژر 2 پورت 30 واتی بلک شارک »

شارژر جدیدی که امروز بلک شارک معرفی کرده است دارای 2 پورت خروجی برای برق است ؛ یک پورت USB نوع C و یک پورت USB نوع A ، که همان پورت عادی USB است . نکته جالت اینجاست که پین های برق این محصول تاشو میباشد و به دلیل وزن و ابعاد کم ، به راحتی در داخل جیب جا میشود . حدأکثر قدرت خروجی این شارژر 30 وات است ، اما میزان برق خروجی هر پورت مشخص نیست . قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول نیز 12 دلار است .

 

« دکمه های فیزیکی مخصوص بازی بلک شارک »

اگر به خاطر داشته باشید ، گوشی های سری 3 بلک شارک به مکانیزمی جالب برای بازی کردن مجهز بودند ، که هنوز نمونه آنرا در هیچ گوشی گیمینگی ندیده ایم . درباره دکمه های فیزیکی صحبت میکنیم ؛ که حالا شیائومی آنها را به صورت مجزا برای هر گوشی هوشمندی ارائه کرده است و به شکل 2 بازوی راست و چپ بر بالای گوشی چسبیده و به گیمر کمک میکند بهترین تجربه را حین بازی کسب کند . هر شانه 2 دکمه دارد و قیمت هر شانه 6 دلار است ؛ در این صورت خرید 2 بازو برای شما تنها 12 دلار آب خواهد خورد .

 

« کابل شارژ نوع C بلک شارک »

آخرین محصول در این لیست نیز کابل USB نوع C میباشد ، که تنها 9 دلار قیمت دارد ، اما از کیفیتی بسیار بالا و مثال زدنی برخوردار است . یک سر این کابل USB نوع C بوده و یک سر آن نوع A میباشد . در کنار این کابل اندرویدی ، شیائومی 2 کابل برای آیفونی ها نیز معرفی کرده است ، که یک نسخه با شارژ عادی 9 دلار و نسخه دیگر که مجهز به شارژ سریع است 11 دلار برای شما آب خواهد خورد . همچون نسخه اندرویدی یک سر این کابل USB نوع A و سر دیگر Lightening میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا